8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35911
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1417

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد عشق حماسي

دانلود تحقیق درمورد عشق حماسي

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد عشق حماسي

با دانلود تحقیق در مورد عشق حماسي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق عشق حماسي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق عشق حماسي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد عشق حماسي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:29 صفحه

قسمتی از فایل:

پيشگفتار

شاهنامه تبار نامه ملت كهن و عزيزمان ايران است و داراي داستانهاي است كه جنبه نمادين و آرماني دارند و متعلق به دوران پهلواني و اساطيري ايران هستند و به همين دليل شخصيت فردوسي امروزه جهاني شده است و از نام بلند آوازه ي ايران جدا نيست. اهميت‌فردوسي‌حكيم به حدي است كه از مرزهاي ايران فراتر رفته و چه بسا در شناخت اين حكيم طوس غربي ها از جوامع شرقي نيز پيش‌تر رفته اند.

شاهنامه تنها نامه شاهان و‌جنگ و‌گريز پهلواني نيست بلكه آيينه ي تمام نماي گذشته اين مرز بوم است، گذشته اي كه نمي تواند از عشق جدا باشد. داستانهاي عاشقانه جذاب ترين و شاداب ترين قسمتهاي شاهنامه را تشكيل مي دهد كه در زبان و گوش جانهاي بيدار و عاشق طنين انداز است.

عشق‌هاي اين مردان و‌زنان پاك اسطوره‌اي باعث تولد يافتن‌رستم و امثال آن شده است‌كه‌حافظ كيان‌و‌اعتلاي‌وطن‌و‌افتخار‌و‌غرور ملي شده و ما را در مقابل تهاجم ضحاكيان مصون نگاه مي‌دارد.

عشق و محبت نمادين و اسطوره اي ايرانيان باستان گاهي بطور سحرآميز توانسته است آتش كينه و عداوت ميان ملتها و اقوام را فرد نشاند و بدون جنگ و خونريزي، محبت و دوستي را به ارمغان آورد. با اين انديشه ي مطمئن كه عشق سر لوحه‌ي تمام اموروعامل‌حتمي‌سعادتهاوشقاوتهاي بشري است،دراين‌مقاله‌سعي‌شده است ضمن تعريف و طبقه‌بندي به علل و انگيزه پديد آمدن عشق حماسي و نتايج بشگون و خجسته‌ي آن پرداخته شود و وجه تمايز آن با انواع ديگر عشق بررسي گردد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر