12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35843
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1606

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تمركز فكر

دانلود تحقیق درمورد تمركز فكر

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد تمركز فكر

با دانلود تحقیق در مورد تمركز فكر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تمركز فكر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تمركز فكر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تمركز فكر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:62 صفحه

قسمتی از فایل:

.تلاش جسمي بيش ازحد به تنهايي ، نه تنها شما را به آرزوهايتان نمي رساند ، بلكه باعث از بين رفتن انرژي و ايجاد بيماريهاي روحي و جسمي نيز مي گردد.

 ثمره تمركز فكر چيست ؟

افراد بنا به اهدافي كه دارند و بر اساس مشاغل خود جوابهاي گوناگوني به اين سوال خواهد داد صرف نظر از اهداف اختصاصي افراد نتايج و فوائدعمومي و همگاني تمركز فكر را مي توان مورد اشاره قرار داد .اولين و مهمترين ثمره برخوردار بودن از تمركز فكري كسب آرامش روحي و اعتماد به نفس است . تمركز خوب موجب يادگيري بهتر    مي شود و حافظه اي امين تر براي انسان به وجود مي آورد تشتت فكري كه در موقعيت هاي حساس موجب دستپاچگي و خرابكاري مي شود و فرد را به ماشيني بدون كنترل تبديل مي كند با تمرينات تمركز از بين مي رود . فرد به انتضام فكري مي رسد و چيزي نمي تواند در او توليد اظطراب نمايد . زيرا فردي كه داراي تمركز فكر است به هر چيز همانقدر مي انديشد كه ارزش آن را دارد و هيچ فكري نمي تواند سركشي كند. با بدست آوردن توانايي تمركز قوي انسان قادر است عليرغم شدت برخي از حوادث يا رويدادها خود را از تاثير و آلودگي آنها دور نگه دارد . بعبارت ساده تر مي تواند از تاثيرات منفي محيط بر حذر باشد و با عوامل مخرب هماهنگي نكند .فردي كه دچار عدم تمركز است مانند بازيچه منفعلي است كه ساعتها اسير يك فكر بي سرانجام مي گردد و بلاخره به هيچ نتيجه اي هم نمي رسد و جزء خستگي روحي چيزي عايدش نمي گردد در صورتي كه با تسلط بر جريان افكار مي توان فعالانه ، افكار ناخواسته و تحميلي را به كناري زد و ...

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر