دانلود تحقیق درمورد دامهای شیطان رجیم

دانلود تحقیق درمورد دامهای شیطان رجیم

0 2.6k
دانلود تحقیق درمورد دامهای شیطان رجیم

با دانلود تحقیق در مورد دامهای شیطان رجیم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دامهای شیطان رجیم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دامهای شیطان رجیم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دامهای شیطان رجیم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:شیطان از جنس جن است و از آتش خلق شده و قبل از اینکه از بهشت رانده شود خدا را بسیار عبادت می‌کرد. به همین دلیل عزرایل نام گرفت حضرت علی(ع) فرمودند: شیطان هفتاد هزار سال خدا را عبادت کرد و فقط یک نماز دو رکعتی چهار هزار سال طول وقتی خدا انسان را از خاک آفرید و در آن روح دمید به تمام ملائکه دستور داد که بر آدم سجده کنند و همه سجده کردند و به غیر از ابلیس شیطان به خدا گفت من هفتاد هزار سال تو را عبادت کرده‌ام و خودت فرموده‌ای که هر کس مرا عبادت کند عبادت را بی نتیجه نمی‌گذارم و عوضش را به او می‌دهم. خداوند فرمودند هر چه بخواهی در دنیا به تو عطا می‌کنم شیطان گفت: اول اینکه اجازه بدهی تا قیامت زنده بمانم. خداوند فرمودند«تا روز معلومی تو را مهلت می‌دهم دوم اینکه درمقابل هر یک از فرزندان آدم دو فرزند به ما عطا کنی که برای هر یک از اولاد آدم دو فرزند را مسلط کنم تا آنها را به گمراهی بکشانند خداوند باز هم قبول کرد. سوم اینکه از تو می‌خواهم مرا در بدن اولاد آدم همچون خون جریان هی که از هر جای بدن او بتوانم او را به مصیبت بکشانم چهارم اینکه می‌خواهم اولاد آدم ما را نبینند ولی ما آنها را ببینیم.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر