دانلود تحقیق درمورد اصول شركت نيران

دانلود تحقیق درمورد اصول شركت نيران

0 2.5k
دانلود تحقیق درمورد اصول شركت نيران

با دانلود تحقیق در مورد اصول شركت نيران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اصول شركت نيران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اصول شركت نيران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اصول شركت نيران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:39 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

هر خانواده ای ازمنابع متعدد درآمد کسبمی کند که  این درآمد محدود است یعنی مقدار معینی است و به هر مقدار که اراده کند، در اختیارش نیست ودر عوض مخارجی دارد که برای انجام آن از درآمدهایش استفاده می کند.

خانواده اولین پایگاه فرد برای زندگی و مهم ترین مبنای تشکیل دهنده جامعه است. خانواده، به خصوص در ایام گذشته به طور مستقیم علاوه بر نیازهای خود، تأمین کننده قسمتی از نیازهای جامعه نیز بود که این نقش با گذشت زمان از عهده تمام افراد خانواده خارج شد و بر دوش یک یا چند تن از آن ها افتاد.

از لحاظ اجتماعی خانواده اساسی ترین عامل تولید و مصرف کالاها و خدمات در جامعه است ومسئولیت عمده اش بقاء نسل می باشد  و برای انجام این مسئولیت مهم نیازمند تکاپوی اقتصادی بسیار  زیاد است و اساس فعالیت های اقتصادی اجتماع نیز انجام مسئولیت های مهم خانواده است و برای همین است که اقتصاددانان خانواده را بنیان زندگی اقتصادی جوامع می دانند، از جمله ارسطو که اقتصاد را علم خانه داری میدانست واصولا کلمه اقتصاد مشتق شده یونانی اقتصاد و خانواده است که امروزه این گرایش با عنوان اقتصاد خانواده و ا قتصاد خانه یکی از شاخص ترین گرایش های اقتصاد دردنیا می باشد.

 


فصل اول: چگونه یک کار پیدا کنیم؟

پیدا کردن کار یا شغل مناسب موضوعی است که هر کسی دیر یا زود با آن روبرو می شود (مگر اینکه شما بیکاری را بهترین کار بدانید). هر آدمی بنا به شرایط سنی و روحی خود زمانی با این سئوال مواجه می شود که برای اداره و ادامه زندگی چه شغلی را پیشه کنم؟

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر