دانلود تحقیق درمورد دستورالعمل و نگهداري تلسكوپهاي بازتابي نيوتني

دانلود تحقیق درمورد دستورالعمل و نگهداري تلسكوپهاي بازتابي نيوتني

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد دستورالعمل و نگهداري تلسكوپهاي بازتابي نيوتني

با دانلود تحقیق در مورد دستورالعمل و نگهداري تلسكوپهاي بازتابي نيوتني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دستورالعمل و نگهداري تلسكوپهاي بازتابي نيوتني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دستورالعمل و نگهداري تلسكوپهاي بازتابي نيوتني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دستورالعمل و نگهداري تلسكوپهاي بازتابي نيوتني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

تلسكوپ ابزار نوري دقيقي است. ما به شما منجمان عزيز، در مورد اين نوع سليقه و انتخاب زيبايتان كه احتمالاً هزينه اي هم براي آن صرف كرده ايد تبريك مي گوييم.

لازم است كه شما اطلاعاتي در رابطه با نحوة نگهداري و عملكرد آن هم بدانيد تا اولاً و حداكثر عمر و دوام تلسكوپتان بهره مند شويد و ثانياً از منظره هاي دل انگيز و واضح كه شامل:

كهكشانهاي دوردست و ستارگان پرنقش و نگار وغيره استفاده ميشود لذت ببريد در شكل مقابل برش عرضي از يك تلسكوپ بازتابي را نشان مي دهد .

نكته: هرگز با تلسكوپ به سوي خورشيد نشانه نريود زيرا حتي نگاه آني از درون آن صدمات جبران ناپذيري هم به چشمانتان و هم به تلسكوپ وارد مي آورد.

يادآوري: نور ستاره جسم دوردست در ابتدا وارد آينه مقعر مي‌شود و بازتاب مخروطي شكل آن به روي سطح آينه ي ثانويه يا منشور تحت زاويه 90 درجه مي شكند و به سمت ديوارة لوله انتقال يافته و نزديك فكور سر كانوني مي شود سپس با چشمي تقويت مي‌گردد در قسمت آخر با چشم رويت مي شود. معمولاً چشمي بدون هيچ حركتي به انتهاي فكو سير متصل مي شود شكل مقابل.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر