دانلود تحقیق درمورد دزدگير

دانلود تحقیق درمورد دزدگير

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد دزدگير

با دانلود تحقیق در مورد دزدگير در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دزدگير را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دزدگير ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دزدگير

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

امروزه در دنياي كنوني دزدگيرها كاربرد فراواني پيدا كرده اند و در اماكن و وسايل مورد استفاده قرار مي يگرند. دزدگيرها بسته به نوع كاربرد آن و چگونگي كاركردن آن به چند دسته تقسيم مي‌شوند: اشاره اي به انوع دزدگير مي نماييم:

دزدگيرهايي كه توسط ضربه كار مي كنند و هنگامي كه ضربه را دريافت مي كنند بكار افتاده عمل مي كنند. دزدگيرهايي وجود دارند كه توسط مادون قرمز كار مي كنند.  اين نوع دزدگيرها معمولاً در فروشگاهها، بانكها و ديگر اماكن به كار مي روند. چون حساسيت آنها نسبت به بقيه بيشتر بوده و عملكرد آنها بهتر مي‌باشد. اين نوع دزدگيرها معمولاً توسط دو سنسور در روبروي هم قرار مي گيرند و نور مادون قرمز مابين آنها قرار دارد و زماني كه شئي مابين اين دو نور قرار مي گيرند ارتباط آنها قطع شده و شروع به كار مي كنند.

گونه ديگري از دزدگيرها داراي سنسوري هستند كه تا شعاع مشخصي مي توانند اشياء را حس كنند و زماني كه شي خاصي در محدوده عملكرد آنها قرار گيرد شروع بكار مي كند.

دزدگيرهايي نيز وجود دارند كه با صوت و يا صدا بكار مي‌افتند و به دزدگير صوتي معروف مي باشند. اين قبيل دزدگيرها داراي گيرنده اي مي باشند كه اين گيرنده ها امواج صوتي را دريافت نموده و اين امواج را تقويت كرده و در خروجي خود به صورت آژير درمي آورند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر