دانلود تحقیق درمورد حکومت ملوک الطوايفي

دانلود تحقیق درمورد حکومت ملوک الطوايفي

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد حکومت ملوک الطوايفي

با دانلود تحقیق در مورد حکومت ملوک الطوايفي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حکومت ملوک الطوايفي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حکومت ملوک الطوايفي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد حکومت ملوک الطوايفي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:

حکومت ملوک الطوايفي و اقتصاد ضعيف، امپراطوري اشکانيان را سرنگون کرد

حكومت ملوك الطوايفي اشكاني كه به دلايل مختلف از جمله حكومت مطلقه امپراتوران اشكاني، تعلق داشتن رفاه به قشر خاص، نبرد ميان شاهزادگان اشكاني، جنگ‌هاي ميان روم و اشكانيان، قدرت گرفتن اقوام مختلف، بي‌توجهي برخي از پادشاهان اشكاني به سنن باستاني خود، اقتصاد ضعيف، بحران ارمنستان، فرسودگي سياسي، نظامي و اقتصادي و... ضعيف شده بود، نتوانست دوام و ثبات را حفظ كند و اردشير بابكان هم كه مقام مهمي در دستگاه حكومتي اشكانيان داشت، از اوضاع و احوال اشكانيان خبر داشت و به كمك مشاور خود «تنسر» به اين فكر افتاد كه آداب و رسوم ايرانيان را در زمان هخامنشيان دوباره بر پا كند و به همين خاطر قيام كرد و حكومت ساسانيان را به وجود آورد.

با تمام نقاط ضعفي كه اشكانيان داشتند اين واقعيت را نبايد ناديده گرفت كه اشكانيان به مراتب از ساسانيان وطن پرست‌تر بودند و اگر اشكانيان از بخشي از امكانات اقتصادي و شرايط رفاهي عصر ساسانيان، بهره‌مند بودند حتي يك شكست را از روميان تحمل نمي‌كردند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر