دانلود تحقیق درمورد چشمان بي فروغ

دانلود تحقیق درمورد چشمان بي فروغ

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد چشمان بي فروغ

با دانلود تحقیق در مورد چشمان بي فروغ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق چشمان بي فروغ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق چشمان بي فروغ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد چشمان بي فروغ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

بنام صيقل دهنده قلبها! وقتي مي گوييم احساس! راستي راستي احساسي بما دست مي دهد و احساس به واقعيت هم وجود دارد.

موقع بهار به هر فرد احساس گنگ و ناشناخته اي دست مي دهد. چنانکه ابر و باد و مه و جويباران همه به چشم شيوايي و شاعرانه ميخورد و چه بسا قلبهاييکه در اين موسم به طپش مي افتند. پس ميرسيم به اين اصل که اگر کسي اعتراض کند احساسي ندارد باز هم احساس کرده،

و اينک اين داستان نيز از يک احساس سرچشمه گرفته و با احساسي ختم مي شود و  ما نيز استدعا مي نماييم که شما عزيزان نيز آنرا با احساس به خوانش بگيريد.

از خانمي  که هر دوچشمش را از دست داده ولي هميشه شاد و خندان هست جوياي احوالش شدم و او داستان زندگيش را اينطور آغاز نمود:

" ايامي که طفلي بيش نبودم احساس مي کردم خوشبختم همينطور هم بود زيرا دوره طفوليت دوره خوشبختي هر فرد محسوب مي شود. منهم با خوشي ايام نوجواني را نيز پشت سر گذاشتم و در ضمن به کسب علم نيز مي پرداختم.

از همان زمان با پسر خاله ام دوست بودم. طوري که او مرا با خود به مکتب ميبرد و دوباره به خانه مي آورد.  او صنف چهارم بود و من صنف اول. هر دو به هم علاقه داشتيم و بي آلايشانه با هم در هر مورد کمک مي نموديم.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر