دانلود تحقیق درمورد فرهنگ آفريني قرآن

دانلود تحقیق درمورد فرهنگ آفريني قرآن

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد فرهنگ آفريني قرآن

با دانلود تحقیق در مورد فرهنگ آفريني قرآن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق فرهنگ آفريني قرآن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق فرهنگ آفريني قرآن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد فرهنگ آفريني قرآن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

تمهيد مقدمه

اگر يك روز رسانه هاي همگاني جهان خبر دهند كه في المثل در كاوشهاي باستان شناسي در      بيت لحم يا در حوالي شهر قديمي بعلبك ، خمره اي سالم كشف شده و در آن طوماري بلند بالا به خطي ناشناخته محفوظ مانده است كه قدمت آن دست كم به 15 قرن پيش مي رسد ، چه شور و ولوله اي در جهان فرهنگ و محافل فرهنگي جهان در خواهد گرفت ؟

سپس اگر بزرگترين  باستان شناسان و زبان شناسان و فرهنگ شناسنان سراسر جهان        كميته اي بين المللي براي كشف رمز خط آن طومار تشكيل دهند و پس از دو سال  تلاش شبانه روزي ، نتيجة پژوهشها و چگونگي موفقيتشان را در خواندن آن خط و طومار به اطلاع جهانيان برسانند ، باز چه شور و هيجاني دلهاي صاحبدلان را فرا خواهد گرفت ؟ بعد اگر اعلام كنند اين طومار بلند بالا كه اگر به خط و قطع عادي نوشته شود ، در حدود 600 صفحه خواهد بود ، نامة خداوند به كل بشريت است ، آن شور و هيجان به اوج اعلي خواهد رسيد . ممكن است آغاز آن نامة الهي چنين باشد (( اين كتاب / نامه اي است كه بر تو نازل كرده ايم كه مردم را به توفيق پروردگارشان از تاريكيها به سوي روشنايي ، به سوي راه خداوند ، پيروزمند ستوده ، باز بري ، خداوندي كه آنچه در آسمانها و آنچه در زمين است ، از آن اوست و واي بر كافران از عذاب سخت و سنگيني كه در پيش دارند . كساني كه زندگاني دنيا را از ( زندگاني ) آخرت خوشتر دارند و از راه خدا باز ميدارند و آن را كج مي شمارند ، اينان در گمراهي دور و درازي هستند و هيچ پيامبري نفرستاده ايم مگر ( با پايمي ) به زبان قومش تا ( احكام و حقايق را ) براي آنان روشن بدارد )) .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر