دانلود تحقیق درمورد سوابق پژوهش

دانلود تحقیق درمورد سوابق پژوهش

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد سوابق پژوهش

با دانلود تحقیق در مورد سوابق پژوهش در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سوابق پژوهش را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سوابق پژوهش ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سوابق پژوهش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

تا به حال كارها و تحقيقات علمي زيادي در اين مورد البته به شكل جداگانه و تلفيقي انجام گرفت.

دبيرخانه شوراي فرهنگ ايثار و شهادت كتابي تحت عنوان مجموعه مقالات فرهنگ ايثار و شهادت تهيه و تنظيم كرد كه در هر تحقيقي از آن به ايثار و شهادت از موضوعي پرداخته‌اند، كه مي‌توان از مهم‌ترين و تاثيرگذارترين آن مقالات به موارد زير اشاره كرد:

1- ايثار و ماهيت اجتماعي و فرهنگي آن از علي آقاپور

كه در آن به بحث عمومي فرهنگي و ماهيت آن سپس به بحث از ايثار پرداخته و مصاديق آن را ذكر مي‌كند و در نهايت نمونه آن را در ايران مثال مي‌زند.

2- تاثير فرهنگ ايثار و شهادت بر مناسبات نسلي از مهدي خاني

كه وي ابتدا به حالت‌هاي نسلي مي‌پردازد و سپس تاثير فرهنگ ايثار و شهادت را بر نسل‌هاي مختلف بررسي مي‌كند و سپس راهكارهايي ارائه مي‌كند.

3- جامعه‌شناسي شهادت طلبي و انگيزه‌هاي شهيدان: كه وي به بررسي شهادت از ديد جامعه شناسي مي‌پردازد و انگيزه شهيدان را براي از دست دادن جانشان و ساير تحقيقات انجام شده همه از اين دست هستند كه اينها صرفا به بررسي فرهنگ ايثار و شهادت ؟ آن رابطه آن با مسائل داخلي كشور بر افراد ايراني مي‌پردازند و به ندرت ما شاهد يك كار تطبيق (مثلا تاثير فرهنگ ايثار و شهادت بر اوضاع سياسي خاور ميانه نبوديم) بوده‌ايم. و تا به حال بنده سراغي از آن ندارم.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر