دانلود تحقیق درمورد مديريت بانک اطلاعاتي

دانلود تحقیق درمورد مديريت بانک اطلاعاتي

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد مديريت بانک اطلاعاتي

با دانلود تحقیق در مورد مديريت بانک اطلاعاتي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مديريت بانک اطلاعاتي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مديريت بانک اطلاعاتي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مديريت بانک اطلاعاتي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:54 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

تا چندين سال قبل فقط کساني که به سيستم هاي بزرگ و گران قيمت دسترسي داشتند، مي توانستند از برنامه هاي مديريت بانک اطلاعاتي استفاده کنند ولي با پا به عرصه گذاشتن کامپيوتر هاي شخصي در نوع ، اندازه و سرعت هاي مختلف ، برنامه هاي متعددي هم ، همراه اينان وارد ميدان شدند که هر کدام داراي خصوصيات منحصر به فرد خود بودند. در اين ميان dBASE مي توانست جلوگيري از بسياري از مشکلات مديران و مسئولان اين صنايع و نرم افزارهاي مناسب براي برنامه نويسان و تحليل گران سيستم باشد.

در سال 1978 ، « واين راتليف» برنامه Vulcan را نوشت و از سال 1979 تا سال 1980 انحصار فروش آن را خود شخصاً به عهده داشت تا اينکه در اوخر سال 1980 قراردادي با شرکت آشتون . تيت تکنولوژي (d Base) و حق تأليف آن را خريد و بعد از آن وي به عنوان مدير بخش تکنولوژي جديد در آتشون تيت مشغول به کار شد.

BASEIII d از توسعه d BASEII که براي فصل هاي اوليه ريز کامپيوتر ها طراحي گرديده  بود و از ظرفيت حافظه و قدرت پردازش محدودي برخوردار بود، پديد آمد ، ولي کاملاً يک برنامه کامپيوتري متفاوت براي بهره گيري از ريزکامپيوترهاي جديد معرض شد. ظرفيت ذخيره سازي داده ها و سرعت محافظت آن افزايش فراوان يافته است و بدون کاهش در قابليت هاي برنامه نويسي II ، استفاده از III بسيار ساده گشته است. 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر