دانلود تحقیق درمورد طراحي تخصصي صفحات وب

دانلود تحقیق درمورد طراحي تخصصي صفحات وب

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد طراحي تخصصي صفحات وب

با دانلود تحقیق در مورد طراحي تخصصي صفحات وب در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق طراحي تخصصي صفحات وب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق طراحي تخصصي صفحات وب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد طراحي تخصصي صفحات وب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:28 صفحه

قسمتی از فایل:

  طراحي صفحات اختصاصي

       وب سايت آموزشي

         دوره هاي آموزشي

 

اين صفحه شامل دو قسمت مي باشد : مشخصات دوره ها و نكات لازم

قسمت اول مشخصات دوره ها شامل نام دوره, طول دوره, تاريخ شروع, هزينه دوره و توضيحات مي باشد و با هر مرتبه كليك دكمه Add رويه  AddTextEdu‏ فراخواني مي شود كه 5 پارامتر از نوع TEdit دارد و معادل مشخصات دوره مي باشند. با فراخواني اين رويه اطلاعات وارد شده براي هر قسمت به ترتيب در آرايه هاي Title,  Name, Date, MarkMو  Textكه از نوع String هستند ذخيره مي شوند البته در صورتي كه هر كدام از مشخصات فوق تعيين نشده باشد آن محل از آرايه با رشته تهي مقدار دهي مي شود.

بعد از مقدار دهي آرايه ها انديس آنها ) ( i افزايش مي يابد و فيلدهاي مربوطه براي ورود اطلاعات بعدي پاك مي شود.

در قسمت دوم  (نكات لازم) مي توان هر چند نكته مورد نظر را درباره دوره هاي آموزشي وارد كرد با ورود هر نكته بايد دكمه Add كليك شود به اين ترتيب هر نكته در آرايه اي به نام Point از نوع String ذخيره مي شود. البته مي توان از طريق دكمه تنظيم قلم مشخصات متن مورد نظر مانند سايز, رنگ, نوع و غيره را تعيين نمود.

در قسمت طراحي صفحه دوره هاي آموزشي با استفاده از يك رويه ابتدا با توجه به تعداد دوره ها كه توسط متغير ) ( i نگهداري مي شود جدول مربوطه پر مي گردد كه براي اين كار از يك حلقه While   استفاده شده است و براي اينكه طراحي زيباتر شود براي سطرهاي جدول دو رنگ در نظر گرفته شده است , به همين علت دستورات ايجاد سطرهاي جدول در حلقه While   دوبار تكرار شده است كه هر مرتبه يك رنگ براي سطر جدول انتخاب شده است و پس از ايجاد هر سطر جدول انديس حلقه يك واحد افزايش مي يابد . البته قبل از اجراي دستورات ساخت سطرهاي جدول در قسمت دوم متغير حلقه با تعداد دوره هاي آموزشي مقايسه مي شود كه اگر متغير حلقه برابر تعداد دوره هاي آموزشي يا از آن بزرگتر است كنترل از حلقه خارج شود .

 بعد از اتمام ساخت جدول با توجه به تعداد نكات وارد شده يا به عبارتي تعداد اعضاي آرايه Point  كه توسط متغير (n) نگهداري مي شود قسمت دوم صفحه دوره هاي آموزشي طراحي مي شود كه ابتدا يك سطر با عنوان  (نكات) داريم و سپس نكات مورد نظر در صفحه قرار مي گيرد. براي قرار دادن نكات در صفحه از رويه ReplaceText استفاده مي شود در اين رويه ابتدا فونت صفحه با توجه به مشخصات قلم كه تعيين شده است تنظيم مي شود و سپس متن درج مي گردد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر