7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34561
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2032

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد حقوق و قوانین روابط اجتماعی و فامیلی

دانلود مقاله درمورد حقوق و قوانین روابط اجتماعی و فامیلی

0 2k
دانلود مقاله درمورد حقوق و قوانین روابط اجتماعی و فامیلی

با دانلود مقاله در مورد حقوق و قوانین روابط اجتماعی و فامیلی در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله حقوق و قوانین روابط اجتماعی و فامیلی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله حقوق و قوانین روابط اجتماعی و فامیلی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد حقوق و قوانین روابط اجتماعی و فامیلی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

 یکی از راههای جدی و اساسی در راه کمال و تعالی انسان ارتباطات اجتماعی است. بسیاری از نیازهای عالی آدمی و شکوفا شدن استعدادها و خلاقیت‌های او فقط از طریق تعامل بین فردی اجتماعی تعریف می‌شود. ارتباط فرد با آفریننده این نظام، از سویی با رهبران دینی و ملی و از سوی دیگر با تمام جامعه انسانیت، بخصوص با اولویت‌های عاطفی مانند: پدر و مادر، خویشان و جامعه همواره برقرار بوده است.


این رابطه با خویشان و اقوام در تمامی ادیان آسمانی و نظریات اجتماعی تاکید شده و در اسلام این پدیده تحت عنوان «صله رحم» مطرح و ضرورت آن در روایات و آیات مورد تاکید قرار گرفته است. پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید: «سفارش می‌کنم حاضر و غائب امتم و آنانی که در اصلاب پدران و در رحم مادرانشان هستند تا روز قیامت که، صله رحم کنند اگر چه به فاصله یک سال راه باشد، زیرا صله رحم جزء دین است

7,000 تومان