دانلود تحقیق درمورد ملاك هاي وابستگي به مواد مخدر

دانلود تحقیق درمورد ملاك هاي وابستگي به مواد مخدر

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد ملاك هاي وابستگي به مواد مخدر

با دانلود تحقیق در مورد ملاك هاي وابستگي به مواد مخدر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ملاك هاي وابستگي به مواد مخدر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ملاك هاي وابستگي به مواد مخدر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ملاك هاي وابستگي به مواد مخدر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:33 صفحه

قسمتی از فایل:

 پيشگفتار :

اعتياد به هر ماده مخدر باعث نابودي شخص مي شود ، مگر آن كه تحت درمان قرار گيرد ، اعتياد علاوه بر نابود كردن فرد باعث نابودي سلامت جامعه مي شود پس همگي بايد با اين معضل بزرگ مبارزه كنيم .

سازمانهاي مختلف كشور با تأسيس مراكز درمان يا سمينارهاي مختلف در اين راه قدم برداشته اند .

پس وظيفة تك تك ما انسانها در اين راه ، مبارزه با مواد مخدر است .

مقدمه : غم انگيزترين تراژدي انسان معاصر ، اعتياد به مواد مخدر و متأسفانه جوانان عصر حاضر براي فرار از ناملايمات اجتماعي و فاصله طبقاتي و زندگي ماشيني به مواد مخدر پناه برده اند . معمولاً گروهي كه در برابر اين پديده خطرناك بيش از ساير گروهها آسيب پذير است همانا گروه جوانان يك جامعه مي باشد . اعتياد و اشاعه مواد مخدر يكي از قديمي ترين و كارسازترين شيوه هاي استعمارگران و دشمنان بشريت مي باشد . اصولاً اعتياد يك بيماري مزمن است و چون نفس اعتياد امري خطا و ناپسند مي باشد پس هر معتادي مجرم هم هست و بدين مناسبت اكثريت معتادين به انواع مواد مخدر و الكلها داراي سوابقي از نظر جرم شناسي و بزهكاري از قبيل دزدي ، قاچاق مواد مخدر و كالا ، مفاسد جنسي و اخلاقي ، قتل ، خودكشي تصادفات و اعمال خشونت آميز مي باشد .

و اما جوانان … در دوران بلوغ كه جوانان دچار مشكلات و بحرانهايي مي گردند وظيفه بزرگترها ايجاب مي كند كه بطور منطقي و صحيح با جوانان و مشكلاتشان روبرو گردند ولي متأسفانه عموماً بزرگترها از جمله والدين و مربيان يا اطلاع و آگاهي كمي از تغييرات و تحولات روحي دوران بلوغ دارند و يا دوران جواني خود را با تمام بحرانها و مشكلات خاصش فراموش كرده اند ، لذا به جاي برخورد منطقي و اصولي با مشكل جوان او را هدف انتقادها و ملامت خود قرار مي دهند و نمي توانند آنچنان كه بايد و شايد جوان را براي گذراندن بي خطر اين دوره كمك و ياري نمايند. 


8,000 تومان