دانلود تحقیق درمورد مدیریت حافظه

دانلود تحقیق درمورد مدیریت حافظه

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد مدیریت حافظه

با دانلود تحقیق در مورد مدیریت حافظه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مدیریت حافظه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مدیریت حافظه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مدیریت حافظه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:41 صفحه

قسمتی از فایل:

 اولین نگاه و شروع در ساده ترین سیستم مدیریت حافظه و سپس بررسی تدریجی برای جزئیات بیشتر وبیشتر.

1-4 مدیریت حافظة اصلی

سیستم های مدیریت حافظه به دو دسته تقسیم می شوند: آنهایی که مراحل را عقب وجلو بین حافظه اصلی ودیسک در طی کارحرکت می دهند و آنهایی که کار نمی کنند. آخری آسان تر است بنابراین ما آنها را ابتدا مطالعه خواهیم کرد. بعداض در بخ،ما صفحه گذاری کردن و معاوضه کردن را آزمایش خواهیم کرد. در این بخش خواننده باید درذهنش نگهدارد که معاوضه کردن و صفحه بندی کردن واقعیات هنری هستند که توسط فقدان حافظه اصلی کافی برای  نگهداشتن تمام برنامه ها یک درجا بوجود می آیند. بدلیل اینکه حافظه اصلی ارزان تر بدست می آید. استدلال ها در رفتار یک نوع از دیدگاه مدیریت حافظه یا نوع دیگر ممکن است کنار گذاشته شوند. اگرچه برنامه ها سریعتر و بیشتر از حافظه ی که ارزان تر بدست می آید، در دسترس هستند.

1-1-4  برنامه ریزی تکی بدون صفحه گذاری یا معاوضه

ساده ترین امکان دیدگاه مدیریت حافظه فقط بکاربردن یک برنامه در یک زمان است، سهیم کردن حافظه بین آن برنامه و سیستم کاربردی. سه نوع متفاوت در این زمنیه در شکل 1-4 نشان داده شده اند. سیستم کاربردی ممکن است  در ته حافظه در RAM باشد، همانطورکه در شکل a 1-4 نشان داده می شود ممکن است در بالای حافه در یک ROM باشد و استراحت سیستم در RAM  پانی باشد همانطور که در شکل c1-4 نشان داده می شود مدل آخری توسط سیستم های Ms-Dos کوچک استفاده می شود. 

10,000 تومان