دانلود تحقیق درمورد مخلوط كردن جامدات و مايعات

دانلود تحقیق درمورد مخلوط كردن جامدات و مايعات

0 2k
دانلود تحقیق درمورد مخلوط كردن جامدات و مايعات

با دانلود تحقیق در مورد مخلوط كردن جامدات و مايعات در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مخلوط كردن جامدات و مايعات را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مخلوط كردن جامدات و مايعات ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مخلوط كردن جامدات و مايعات

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:26 صفحه

قسمتی از فایل:

 Fluidizet – Bed   Reactor

-         مفهوم fluidized – bed

fludized – bed به طور وسيع در صنايع شيميايي براي مخلوط كردن جامدات و مايعات استفاده شده است. نمونه هاي آن كاهش شيميايي سنگ معدن هاي آهن، كلسيناسيون سنگ آهك كراكينگ با كاتاليزور نفت خام و بسياري از كاربردهاي ديگر مي باشد. ( در چرخه سوخت هسته ي در مرحله تبديل رسوب AUC به پودر UO2 در مرحله كلسيناسيون و احياء رسوب AUC تا مرحله تجزيه حرارت داده مي شود و محصولات توليدي را در راكتور با بستر سيال و يا كوره دوار و در اتمسفر احياء كننده هيدروژن در 500 تا 1700 احياء مي كنند تا UO2 توليد شود )

در يك بستر سيال، يك مايع به طرف بالا جريان مي يابد و از بين بستري از ذرات جامد عبور مي كند و آنها را شناور ساخته و در خود نگه مي دارد، اما آنها را جابجا نكرده و رسوب نمي گذارد و محلول هم نمي سازد. سرعت سيال در يك محدوده وسيع نگهداري مي شود. حد پاييني براي شناور ماندن ذرات جامد لازم است. حد بالا انتقال ذرات يا حمل آنها به خارج بستر است. بستر در وضعيت تور بالانت است و ذرات جامد در حركت ثابت مي باشند، كه منجر به مخلوط شدن خوب و بر همكنش بالا و نرخ انتقال حرارت بالا مي شود. سيال مي تواند يك مايع يا گاز باشد. گرچه در صنعت شيميايي عمده سيالاتي كه استفاده مي شوند گاز هستند. 


8,000 تومان