دانلود طرح درس خوانا فارسی دوم درس آزاد

دانلود طرح درس خوانا فارسی دوم درس آزاد

0 2.4k
دانلود طرح درس خوانا فارسی دوم درس آزاد

ما در اینجا بهترین فایل طرح درس خوانا فارسی دوم درس آزاد را با قیمت بسیار مناسب برای شما معلم عزیز پایه دوم قرار دادیم.جهت مطالعه و دانلود این طرح درس خوانا فارسی دوم درس آزاد در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید تا با اطمینان باکیفیت ترین طرح درس خوانا فارسی دوم درس آزاد را دانلود کنید.

نام فایل:طرح درس خوانا فارسی دوم درس آزاد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل: 5 صفحه

قسمتی از فایل:

آماده سازی اندیشه و گفتاردانش آموزان با بحث های مقدماتی پیرامون درس آزاد راهنمایی می شوند و با آنها راجع به درس صحبت می شود.

در مورد مثال های درس آزاد نظرات خود را بیان می کنند.

با دقت به انجام فعالیت های درس آزاد می پردازند. در پاسخ گوسس رعایت ادب و احترام و نوبت را در نظر دارند.

گسترش واژگان و دانش اطلاعاتدانش آموزان با بیان اتفاقات و خاطرات در زندگی خود پیرامون درس اظهار نظر می کنند.گسترش دانش و اطلاعات در زندگی بصورت واقع بینانه و بیان مصادیق و خاطرات و بحث و گفتگو در دانش آموزان صورت می گیرد.
کنار هم قرار دادن واژگاناز دانش آموزان می خواهیم با کلمات و جمله بندی های مختلف و کنار هم قرار دادن واژگان نظر خود را در مورد مباحث مطرح شده در درس آزاد بیان کنند.با استفاده از تجربیات قبلی مواردی را بیان می کنند که چقدر علاقه مند به این دنیای زیبا هستند و احساس مسئولیت خود را شرح می دهند
تولید گفتار و رفتارپس از خوانش یا ارائه درس قسمت هایی را که اهمیت و ارتباط با توضیحات داده شده در درس آزاد را دارد را توضیح می دهند.دانش آموزان با جرئت ورزی تمام مواردی را که در باره درس  آزاد بیان شده بررسی می کنند.

8,000 تومان