دانلود مقاله پيامبر اعظم (ص) از نگاه قرآن و اهل بيت

دانلود مقاله پيامبر اعظم (ص) از نگاه قرآن و اهل بيت

0 2.1k
دانلود مقاله پيامبر اعظم (ص) از نگاه قرآن و اهل بيت

با دانلود مقاله در مورد پيامبر اعظم (ص) از نگاه قرآن و اهل بيت در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله پيامبر اعظم (ص) از نگاه قرآن و اهل بيت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله پيامبر اعظم (ص) از نگاه قرآن و اهل بيت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد پيامبر اعظم (ص) از نگاه قرآن و اهل بيت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

 كتاب پيامبر اعظم (ص) از نگاه قرآن و اهل بيت (ع) در هفت فصل به بررسي دلايل پيامبري، حكمت پيامبري، پايان پيامبري، رسالت جهاني محمد (ص)، ويژگي‌هاي پيامبر (ص)، محمد از زبان محمد (ص) و محمد (ص) از زبان علي (ع) مي‌پردازد.

مولف در بخشي از كتاب آورده است: بي‌ترديد، شناخت چهره نوراني پيامبر خدا و آشنايي با سيره علمي و عملي او مي‌تواند زندگي مادي و معنوي بشر را دگرگون كند و زمينه جهاني‌شدن ارزش‌هاي اسلامي را فراهم سازد. از اين رو دشمنان اسلام با همه توان مي‌كوشند اين چهره‌هاي نوراني را تاريك جلوه دهند و خدشه‌دار كنند.

در بخشي ديگر مولف با اشاره به لزوم مقابله با توطئه و تهاجم فرهنگي در كشور مي‌افزايد: بر همه كساني كه توان لازم را در خود احساس مي‌كنند فرض است كه از فرصت ارزنده سال پيامبر اعظم (ص) براي معرفي صحيح ابعاد مختلف شخصيت پيامبر خدا نهايت بهره‌برداري را ببرند.


5,000 تومان