3,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30403
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1697

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پست صوتی

دانلود تحقیق درمورد پست صوتی

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد پست صوتی

با دانلود تحقیق در مورد پست صوتی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پست صوتی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پست صوتی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پست صوتی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:


پست صوتی یا Voice Mail سرویسی است شبیه به "منشی تلفنی" با امکانات و ویژگی های برتر. این سرویس موجب كاهش ترافیك شبكه و جلوگیری از شماره‌گیری‌های مكرر در صورت در دسترس نبودن مشترك می‌شود. به این صورت که مشترکان تلفن همراه در سراسر کشور می توانند با مراجعه به دفاتر امور مشترکین ارتباطات سیار، تقاضای فعال سازی این سرویس را روی سیم کارت تلفن همراه خود کنند. هزینه فعال سازی این سرویس 2000تومان و یکبار برای همیشه است که در اولین صورتحساب دوره ای مشترک لحاظ می شود. بعد از فعال شدن سرویس، مشترک باید با استفاده از منوی "انتقال تماس" گوشی تلفن همراه خود، یکی از شروط "انتقال مکالمه" خود ائم از "انتقال همه تماسها" ، "انتقال در صورت اشغال بودن خط" ، "انتقال در صورت عدم پاسخگویی" و یا "انتقال در صورت در دسترس نبودن" را به شماره تلفن سرور صندوق پست صوتی یعنی "09912" فعال سازد. زین پس در صورت برقرار بودن یکی از شروط تعیین شده توسط مشترک، تماس های ورودی به صندوق پست صوتی ارجاع داده خواهد شد و بعد از ضبط و تایید پیام توسط تماس گیرنده به یکی از سه روش "تماس تلفنی" ، "دریافت SMS" و یا "ارسال ایمیل" صاحب صندوق پست صوتی از پیام جدید در صندوق خود آگاه میشود و برای شنیدن پیام ضبط شده کافی است از گوشی تلفن همراه خود با شماره 09912 تماس بگیرد.
پست صوتی به چه درد میخورد ؟!
برای پاسخ به این سوال به جند مثال زیر توجه کنید:
1-
فرض کنید بناست شما گوشی تلفن همراه خود را به کسی امانت دهید تا او بتواند با شما تماس بگیرد ولی نمی خواهید تماس های ورودیتان با او برقرار شود و یا بناست به مسافرتی بروید که امکان استفاده از تلفن همراه در آن مکان مقدور نیست یا در جلسه ای هستید و نمی خواهید با تلفن همراه خود صحبت کنید اما در عین حال نمی خواهید تماس های ورودیتان را از دست بدهید : کافی است با استفاده از منوی انتقال تماس گوشی تان "همه تماسها" را به 09912 منتقل کنید !
2-
اگر تماسهای ورودیتان را با پیش شرط "در صورت اشغال" به 09912 منتقل کنید زمانی که در جایی هستید که قادر به صحبت کردن با موبایل خود نیستید یا شخصی با شما تماس میگیرد که حوصله صحبت کردن با او را ندارید (!!!) فقط کافی است تماس ورودی را "رد" کنید تا تماس ورودی به صندوق پست صوتی منتقل شود.
3-
اگر "انتقال در صورت عدم پاسخگویی" را به 09912 تنظیم کنید وقتی که "دستتان بند است" و نمیتوانید به تماس ورودی پاسخ دهید بعد از چند بار زنگ خوردن (که روی بسیاری از گوشی ها تعداد این دفعات قابل تنظیم است) تماس گیرنده به صندوق پست صوتیتان ارجاع میشود.


3,000 تومان