دانلود تحقیق درمورد ویژگی ويندوز ويستا

دانلود تحقیق درمورد ویژگی ويندوز ويستا

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد ویژگی ويندوز ويستا

با دانلود تحقیق در مورد ویژگی ويندوز ويستا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ویژگی ويندوز ويستا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ویژگی ويندوز ويستا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ویژگی ويندوز ويستا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

 آیا واقعا ویندوز ویستا بدون نقص امنیتی است؟

 

در حالی که قرار است همین امروز این سیستم عامل ارائه شود اما همین چند در این DVD کردن Writeروز پیش یک حفره جدید که مربوط به نحوه ویندوز بود پیدا شد که البته این مشکل به سرعت رفع شد اما باید منتظر ماند و دید که گروه برنامه نویسان بیل گیتس تا چه حد تیز بین بوده اند و آیا پس از انتشار ویندوز ویستا حفره های امنیتی دیگری ظهور پیدا خواهند کرد یا نه؟

ويندوز ويستا، مشکل جديد رايانه های قابل حمل

 

سيستم عامل ويستا، مايکروسافت را مجبور کرده که نسبت به خريد سخت افزارهای جديد اقدام کند. تحليل های انجام شده نشان می دهند که باتری های رايانه های قابل حمل قدرت بوت کردن ويندوز ويستا را ندارند، همچنين  سيستم گرافيکی اين سيستم عامل  باعث  کاهش عمر باتری های اين رايانه ها می شود و بر اين اساس اين نوع رايانه ها به ندرت قادر به اجرای   Windows  Vista  هستند. زمانی که مايکروسافت سيستم عامل های  xp  , 95  خود را روانه  بازار کرد هر يک نسبت به نسخه های قبلی امکانات گرافيکی بالا تری داشتند اما در مورد ويستا اين اولين بار است که به يک پردازشگرجديد و امکانات گرافيکی بالاتر نياز است .



4,000 تومان