دانلود تحقیق درمورد رنگ مو شیمیایی و گیاهی

دانلود تحقیق درمورد رنگ مو شیمیایی و گیاهی

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد رنگ مو شیمیایی و گیاهی

با دانلود تحقیق در مورد رنگ مو شیمیایی و گیاهی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق رنگ مو شیمیایی و گیاهی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق رنگ مو شیمیایی و گیاهی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد رنگ مو شیمیایی و گیاهی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

ما قصد نداریم كه شما را از رنگ كردن و بی رنگ كردن موهایتان منصرف كنیم. اما خوب است كه حقایقی را درباره رنگ موها بدانید و حداقل كمی احتیاط كنید.

امروزه بیش از 75% خانمها وشمار زیادی از آقایان موهای خود را رنگ می کنند. آیا دوست دارید با روشهای انتخاب رنگ مو و مضرات آن بیشتر آشنا شوید؟   

   رنگ مو چیست؟ 

     برخي افراد براي زيبايي و برخي ديگر براي پنهان کردن سفيدي موها از رنگ مو استفاده مي کنند.

رنگ موهای شیمیایی

این گونه رنگ ها از مواد شیمیایی ساخته می شوند.بزرگترین مزیت رنگ موهای شیمیایی تنوع رنگ ها و عیبشان ایمنی کمتر خصوصا در فرمولاسیونهای غیر استاندارد است.همچنین به علت فعل و انفعالات شیمیایی که در فرایند رنگ کردن مو رخ می دهد،خصوصا اگر رنگ کردن مو با مهارت انجام نشود،اسیب هایی مانند خشک شدن مو و همچنین تحریک و سوزش پوست سر بوجود  می آید.تحقیقات اخیر نشان داده رنگ موهای شیمیایی می توانند در دراز مدت حتی باعث بروز بیماری هایی مانند سرطان شوند که برای نمونه می توان به خبری که به تازگی در مورد ارتباط رنگ مو با سرطان منتشر شده اشاره نمود:

4,000 تومان