دانلود تحقیق درمورد فضايل رسول الله(ص)

دانلود تحقیق درمورد فضايل رسول الله(ص)

0 2.6k
دانلود تحقیق درمورد فضايل رسول الله(ص)

با دانلود تحقیق در مورد فضايل رسول الله(ص) در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق فضايل رسول الله(ص) را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق فضايل رسول الله(ص) ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد فضايل رسول الله(ص)

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

 لايتحرك ذره الا باذن الله تعالى

در بيان فضيلت حبيب رب العالمين ـ صلى الله عليه و آله ـ اگرچه در هر ملل و مذاهب, فضايل آن برگزيده خداوند متعال مبين و هويداست; چنان كه كتاب هاى سماوى تماما شاهد و براهين بر اين مطلب است كه اشرفيت و افضليت آن مهر سپهر نبوت و رسالت شإن لا يعد و لا يحصى است بلكه تمام آفرينش از فضل او آفريده و هويداست. الذى قال الله تعالى فى حقه: ((لولاك لما خلقت الافلاك والافضال))(1) است. لهذا فضايل حضرتش را از براى هر عارف و عامى دانستن و فهميدن, از اصل ايمان است; لاكن از براى هر كسى رسيله و وسيله آن نخواهد بود كه كتابى به دست بيارند يا افواها از عالمى و عارفى تحصيل نمايند. بنابراين, بعضى از فضايل كه نزديك به فهم عوام است, در اين صفحه مى نگارد تا آن كه عامى امت و مستضعفين ملت هم بى نصيب نباشد.

فضيلت اول;

آن است كه آن حضرت, اول آفرينش است.

فضيلت دوم;

آن كه خداوند جل شإنه از انبيإ عليهم السلام عهد گرفت كه چون زمان او را يابند[ پيروى] او كنند; كما قال الله (و اذ اخذ الله ميثاق النبيين)(2)

فضيلت سيم;

خداوند هر پيغمبرى را به نام خطاب فرموده چنان كه مى فرمايد: يا آدم اسكن...(3) و يا نوح اهبط...(4) و يا ابراهيم اعرض...(5) و يا موسى انى اصطفيتك...(6) و يا داود انا...(7) و يا زكريا انا...(8) و يا يحيى خذالكتاب...(9) و يا عيسى بن مريم اذكر...(10) و حضرت محمد را به اسم خطاب نفرمودند

 از براى تعظيم به القاب خطاب فرموده است. مانند: ((يا ايها النبى...))(11) ((و يا ايها الرسول))(12), ((و خاتم النبيين. ..))(13)


4,000 تومان