4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29026
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2548
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بافت قدیمی شیراز

دانلود تحقیق درمورد بافت قدیمی شیراز

0 2.5k
دانلود تحقیق درمورد بافت قدیمی شیراز

با دانلود تحقیق در مورد بافت قدیمی شیراز در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بافت قدیمی شیراز را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بافت قدیمی شیراز ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بافت قدیمی شیراز

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

 انتقاد از بی توجهی به پایتخت فرهنگی کشور

انجمن فرپاد با صدور بیانیه ای، خواستار اعلام رسمی شهرشیراز به عنوان پایتخت فرهنگی کشوراز سوی مسئولان شده است. در این بیانیه نسبت به بودجه ناچیز عمرانی، کم کاری در طرح های ملی عمرانی همچون گسترش محوطه های حافظیه و سعدیه، طرح بین الحرمین، احیای بافت قدیمی شهر انتقاد شده است.

 

در این بیانیه با اشاره به این که شهر شیراز سالهاست که به عنوان پایتخت فرهنگی ایران شناخته می شود، آمده است:" از دیرباز همگان شیراز را به عنوان شهر شعر و ادب و هنر می شناختنه و نام برده اند و همگی بر این مدعا تاکید دارند که شیراز چه قبل و چه پس از طلوع اسلام به عنوان مامن امنی برای ادیان الهی مطرح بوده است".

 

در ادامه بیانیه با گلایه از مسئولان کشور که آن طور که شایسته و بایسته بوده در سال های نه چندان دور با پایتخت فرهنگی ایران برخورد نشده است، می خوانیم:" اکنون این گونه احساس می شود که عزم جدی در بین مسئولان شهر و استان و مردم فرهنگ دوست شیراز شکل گرفته است که این خود، نوید بخش اعطای رسمی عنوان پایتخت فرهنگی کشور به شهر شیراز در آینده نزدیک خواهد بود."

 

در این بیانیه تقاضا شده است:" دست یاری به سوی مسئولان کشور دراز می کنیم و می خواهیم که شهر شیراز را همچون شیراز از نو بسازیم، شهری که حال رخ هفت کشور باشد".


4,000 تومان