5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28805
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2390
  • تعداد فروش: 11

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد فلزات و خواص آنها

دانلود تحقیق درمورد فلزات و خواص آنها

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد فلزات و خواص آنها

با دانلود تحقیق در مورد فلزات و خواص آنها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق فلزات و خواص آنها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق فلزات و خواص آنها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد فلزات و خواص آنها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:39 صفحه

قسمتی از فایل:

 

مقدمه

پيشرفت زندگي بشر به طور عمده ،ناشي از استفاده وسيع از فلزات گوناگون بوده است .

امروزه ميزان كاربرد سالانه فلزات در هر كشور ،نشان دهنده توسعه و رشد اقتصادي آن جامعه است اين رشد پيشرفت تكنولوژي در نتيجه هزاران سال زندگي انسان و كسب تجربه هاي گوناگون در چگونگي استفاده ازفلزات حاصل شده است سر آغاز راه چنين رشد عظيمي ،ساخت مصنوعات فلزي بسيار ابتدايي بوده است . شواهد نشان مي دهند كه انسان دست كم از پنج هزار سال پيش فلز را شناخته و آن را دستمايه زندگي خود كرده است اهميت كشف فلز و استفاده از آن در ساخت ابزار به قدري مهم است كه دوره هايي از زندگي انسان را به اسم فلزات نام گذاري كرده اند مثل عصر مس ، عصر مفرغ و عصر آهن .


تعريف فلز ،خواص آن و ساختمان فلزي

فلزات گروه مهمي از عناصر را تشكيل مي دهند كه معمولا الكترونهاي مدار آخر خود را به راحتي از دست مي دهند . در كريستال بندي فلزات الكترونها به راحتي مي‌توانند حركت كنند در نتيجه فلزات هادي خوب الكتريسته هستند و تركيبات آنها معمولا الكتروسيتهاي خوبي تشكيل مي دهند فلزات در مدار آخر خود كمتر از چهار الكترون دارند . بنابراين آنها در تركيباتي كه به عنوان فلز وارد مي شوند ظرفيتشان چهار ويا كمتر از چهار است مانند كلريد سديم (NaCl) كلريد كلسيم 
(
(Cacl2 اكسيد آهن ( Fe2o3) III و كلريد قلع IV كه در آنها سديم ، كلسيم ، آهن و قلع به ترتيب با ظرفيتهاي يك دو سه و چهار خود وارد شده اند . 


5,000 تومان