7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28762
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2477
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله سيستم اتوماسيون اداري و دبيرخانه بدون كاغذ

دانلود مقاله سيستم اتوماسيون اداري و دبيرخانه بدون كاغذ

0 2.5k
دانلود مقاله سيستم اتوماسيون اداري و دبيرخانه بدون كاغذ

با دانلود مقاله در مورد سيستم اتوماسيون اداري و دبيرخانه بدون كاغذ در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله سيستم اتوماسيون اداري و دبيرخانه بدون كاغذ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله سيستم اتوماسيون اداري و دبيرخانه بدون كاغذ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد سيستم اتوماسيون اداري و دبيرخانه بدون كاغذ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:76 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه  

از حدود هزار و هشتصد سال پيش که کاغذ در چين اختراع شد نامه نيز رشد و تحول يافت از الواح سنگي و گلي با خطوطي مثل ميخي به شکل تقريبي امروزه آن، ولي در واقع تولد نامه را مي‌توان تقريبا با تاريخ بشريت يکي دانست. از زماني که بشر هنوز زبان تکوين شده نداشت و براي انتقال منظور خود به هم نوع خود از نقاشي روي ديوار غارها و سنگها استفاده مي‌کرد. در فرهنگ لغات نامه، نوشته معنا شده است. پس در واقع به راحتي مي‌توان گفت که نقاشه‌هاي روي ديوار غار‌ها نيز نوعي نامه بوده است. با گذشت زمان و پيشرفت تکنولوژي شکل و جنس نامه‌ها، طريقه ي نوشتن نامه‌ها، کاربرد نامه‌ها و طريقه ي انتقال نامه‌ها دستخوش تغيرات و تحولات  اساسي و بنيادين گرديد. از ميخ و گل خشک شده به پر و کاغذ و e-mail !  و با پيدايش تلفن و تلگراف و اينترنت روش‌هاي سريع تري براي پيغام فرستادن و دريافت پيغام اختراع شده است و پيشرفت وسايل ارتباطي به مقدار زياد در ميزان استفاده از نامه‌هاي کاغذي تاثير داشته است و به رغم عصر كنوني اينترنت، شبكه اطلاعاتي جهاني و همه ابزار ديجيتال، هرگز نياز به ارتباط نوشتاري عالي تا بدين حد زياد نبوده است، هنوزنامه نگاري با کاغذ و قلم منقرض نشده است! و حتي در بسياري از مناسبات و کارها نامه‌هاي کاغذي هنوز بدون رغيب مي‌نمايند.

هيچ گاه مهارت مؤثر نوشتاري در امور تجاري، آموزشي يا دولتي تا بدين پايه مورد تقاضا قرار نداشته است. روند به سوي كوچك كردن شركتها، جذب منابع از بيرون، منطقي ساختن امور و، به ويژه در اين روزها، خود اشتغالي بدان معناست كه افرادي كه هرگز خود را در كار نوشتن خبره نمي‌دانشتند اكنون بايد اين وظيفه را نيزهمراه  با ديگر مسئوليتهاي مقابل خويش به عهده بگيرند.


7,000 تومان