8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28503
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1631
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نحوه تهيه صورت‌هاي مالي تلفيقي در واحدهاي تجاري

دانلود تحقیق درمورد نحوه تهيه صورت‌هاي مالي تلفيقي در واحدهاي تجاري

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد نحوه تهيه صورت‌هاي مالي تلفيقي در واحدهاي تجاري

با دانلود تحقیق در مورد نحوه تهيه صورت‌هاي مالي تلفيقي در واحدهاي تجاري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نحوه تهيه صورت‌هاي مالي تلفيقي در واحدهاي تجاري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نحوه تهيه صورت‌هاي مالي تلفيقي در واحدهاي تجاري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نحوه تهيه صورت‌هاي مالي تلفيقي در واحدهاي تجاري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:77 صفحه

قسمتی از فایل:

 چكيده:

به علت گسترش دامنه فعاليت واحدهاي اقتصادي و در پاسخگويي به نيازهاي مختلف فني، مالي و علمي، شركت‌هاي بزرگ با خريد سهام شركت‌هاي كوچكتر توانايي خود را گسترش داده و شركت‌هاي بزرگتر فعاليت‌هاي گوناگون را فراهم مي‌آورند. با گسترش گروه شركت‌ها و پديد آمدن شركت‌هاي سرمايه‌گذاري، مسأله تلفيق صورت‌هاي مالي اين واحدهاي اقتصادي مطرح گرديد. مطابق استاندارد شماره 18 ايران تحت عنوان صورت‌هاي مالي تلفيقي و حسابداري سرمايه‌گذاري در واحدهاي تجاري فرعي تهيه و ارائه صورت‌هاي مالي تلفيقي از سال 1380 الزامي گرديده است.

تحقيق حاضر به بررسي نحوه تهيه صورت‌هاي مالي تلفيقي در واحدهاي تجاري پرداخته است كه براي انجام اين بررسي ابتدا به تعريف صورت‌هاي مالي تلفيقي و مباني، الزام و ارائه اين صورت‌ها و نحوه ثبت و حسابداري آنها پرداخته شده است. از اينرو ابتدا با بررسي استانداردهاي حسابداري 18 و 19 مطالبي درخصوص تهيه و ارائه صورت‌هاي مالي تلفيقي تهيه شده است. سپس با بررسي استانداردهاي حسابداري بين‌المللي و ايران چگونگي استفاده از اين استانداردها با ذكر مثال‌هايي ارائه گرديده است.


8,000 تومان