دانلود تحقیق درمورد قهوه

دانلود تحقیق درمورد قهوه

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد قهوه

با دانلود تحقیق در مورد قهوه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق قهوه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق قهوه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد قهوه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

 رسیدن قهوه به اروپا

مسلمانان در داخل و خارج اروپا از طریق وسائل ارتباطی مختلف نقش اصلی را در رساندن افکار، سنت ها، غذاها، هنرها، و علوم و تکنولوژی جدید زمانه به اروپا داشتند. اکثر مردم در آمریکا، انگلستان و اروپا نفوذ ذائقه مسلمانان در غرب را در کاری و کباب ترکی محدود می بینند. غذاهایی معرفی شده توسط مهاجران جدید. اما عده کمی اصل ماجرای قهوه و کاپوچینو را می دانند. داستان انتقال سنت نوشیدن قهوه به اروپا فقط یک مثال است.


قهوه در ایتالیا

اسناد تاریخی نشان می دهند که قهوه از طریق ایتالیا به اروپا راه یافت. تجارت فعال میان ونیز و آفریقای شمالی، مصر و شرق کالاهای مسلمانان از جمله قهوه را به این اصلی‌ترین بندر اروپا می رساند. تجار ونیزی پس از کشف مزه قهوه، به این نتیجه رسیدند که پتانسیل تجاری بسیار خوبی دارد و از سال 1570 میلادی مشغول واردات آن شدند. همانند هر سنت جدیدی در اروپای آن زمان، طبقه ثروتمند اوّلین استفاده کنندگان آن بودند. در مرحله بعدی، قهوه در بازارهای ونیز به معرض فروش گذاشته شد، و بالاخره سریعاً در اختیار عموم جامعه قرار گرفت و فراوان شد. اوّلین قهوهخانه‌های ونیز در سال 1645 گشایش یافتند. تا سال 1763 ونیز صاحب 218 قهوه فروشی بود. و بالاخره، قهوه تبدیل شد به کالای تجاری اصلی میان ونیز و آمالفی، تورین، جنوا، میلان، فلورانس و رم، ( همگی شهرهای ایتالیای آن زمان) که از آنجا به باقی اروپا راه یافت.


4,000 تومان