5,000 تومان
  • فروشنده : maghale

  • کد فایل : 28384
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1620
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق فناوری اطلاعات

دانلود تحقیق فناوری اطلاعات

0 1.6k
دانلود تحقیق فناوری اطلاعات
 دانلود تحقیق فناوری اطلاعات   تعداد 17صفحه  آموزشی ویژه شما دانشجویان گرامی بصورت ورد قابل ویرایش با تخفیف ویژه از وبسایت قابل دانلود می باشد
نام فایل: دانلود تحقیق فناوری اطلاعات 
فرمت فایل :ورد
تعداد صفحات: 17صفحه
قسمتی از فایل
دریافت

دسترسی تعداد زیادی از مردم جهان به شبکه جهانی اینترنت و گسترش ارتباطات الکترونیک بین افراد و سازمان های مختلف از طریق دنیای مجازی بستر مناسبی برای برقراری مراودات تجاری و اقتصادی فراهم کرده است. به طوری که با گسترش فناوری اطلاعات تمامی ابعاد زندگی بشر دچار تحولی بنیادین شده و دنیای کنونی در جریان یک  دگردیسی کامل قرار گرفته است.

استفاده از این فناوری موجب توسعه تجارت تسهیل ارتباطات عوامل اقتصادی فراهم کردن امکان فعالیت برای بنگاههای کوچک و متوسط کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان شده است. فناوری ارتباطات و اطلاعات امکان افزایش قابلیت رقابت پذیری بنگاه ها را فراهم کرده و همچنین به ایجاد مشاغل جدید منجر شده است.

تجارت الکترونیک عمده ترین دستاورد به کارگیری فناوری ارتباطات و اطلاعات در زمینه های اقتصادی است. یکی از ضروری ترین ابزارها برای تحقق و گسترش تجارت الکترونیک، وجود سیستم بانکداری الکترونیک است که همگام با سیستم جهانی مالی و پولی، فعالیتهای مربوط به تجارت الکترونیک را تسهیل می کند.

مفهوم بانکداری الکترونیک


5,000 تومان