4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28256
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2446

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پیچیدگی برگ هلو

دانلود تحقیق درمورد پیچیدگی برگ هلو

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد پیچیدگی برگ هلو

با دانلود تحقیق در مورد پیچیدگی برگ هلو در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پیچیدگی برگ هلو را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پیچیدگی برگ هلو ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پیچیدگی برگ هلو

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

 بيماری پيچيدگی برگ هلو که به فارسی بيماری لب شتری و يا بيماری باد سرخ هلو ناميده می شود ، اولين بار در اوايل قرن نوزدهم در اروپا شناخته شده است و در آمريکا نيز بيماری مزبور زودتر از ساير بيماری های هلو مشخص گرديده است و در سال 1845 از ايالات شرقی آمريکا و در سال 1855 از ايالت کاليفرنيا گزارش شده است . در ايران نيز احتمالاً بيماری از قديم الايام وجود داشته است ولی اولين گزارش کتبی مربوط به سال 1325 از اسفندياری می باشد . بيماری پيچيدگی برگ هلو ب

ا آنکه در بعضی از مناطق جهان به علت نا مساعد بودن شرايط محيطی وجود ندارد ولی خسارت آن در اروپا و قسمت هايی از چين ، افريقا ، استراليا ، آمريکای جنوبی، آمريکای شمالی و زلاند نو شديد می باشد . در ايران بيماری از نواحی آذربايجان ، سواحل دريای خزر ، استان های مرکزی ، اصفهان ، خراسان و زنجان گزارش شده و احتمال می رود که در بعضی مناطق هلو کاری ديگر نيز وجود داشته باشد .


4,000 تومان