15,000 تومان
  • فروشنده : کارورزی سرا

  • کد فایل : 27589
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1982
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

کارنمای تمرین معلمی علوم تربیتی در موردتشریح معلمی خود در آینده

کارنمای تمرین معلمی علوم تربیتی در موردتشریح معلمی خود در آینده

0 2k
کارنمای تمرین معلمی علوم تربیتی در موردتشریح معلمی خود در آینده

کارنمای تمرین معلمی علوم تربیتی در موردتشریح معلمی خود در آینده
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل 25 صفحه
شرح مختصر فایل

چکیده

آموزش و پرورش مهم ترین و مولد ترین بخش هر جامعه ای است. و معلم مهم ترین نقش را در نظام آموزش و پرورش هر کشوری بازی می کند و آشنایی با نحوه ی تربیت این معلمان می تواند ما را در شناخت هرچه بهتر نظام آموزشی هر کشوری یاری رساند. از آنجا که اگر کسی خودش را نشناسد نمی تواند خدا و جهان را آنگونه که هست بشناسد پس نگارش این پروژه سبب می شود که که دانشجو معلم خودش را بهتر شناخته و به ویژگی ها و نقاط قوت و ضعف خود پی ببرد ، علاقه ها و نگرش خود را نسبت به شغل معلمی بشناسد . و بفهمد که برای چه این شغل پردغده را انتخاب کرده است. به آینده ی خویش بیاندیشدو اهداف و ایده های خود را نسبت به آینده ی خویش بداند و با یک رویکرد بهتر به شغل معلمی وارد سیستم آموزش کشور شود . معلمی عشق است . معلی هنر آموختن و یاد دادن است بزرگترین هنر معلم این است که که حس کنجکاوی دانش آموز را برانگیزد آموختن دانش و مهارت های زندگی به فرزندان این کشور یکی از هنر های معلمی می باشد معلم سازنده نسل های آینده هر کشوری می باشد این شغل یکی از مهم ترین و ارزشمند ترین مشاغل در دنیا به حساب می آید .

معلم باید زمان زیادی از وقت خود را با بچه ها گذارنده ، اشتیاق زیادی به آموزش داشته و از مهارت های ارتباطی خوبی برخوردار باشد او باید صبور و خوش اخلاق بوده و روابط خوب و نزدیکی با بجه ها و والدین آنها برقرار کند

شغل معلمی یکی از سخت ترین کارها می باشد معلم با دانش آموزان مختلف که هر کدام فرهنگ ، رفتار ، استعداد و توان یادگیری متفاوتی دارند ، سر کار داشته و استرس های زیادی را باید تحمل کند او همزمان کارهای زیادی را باید انجام دهد ، تدریس ، کنترل و حفظ آرامش دانش آموزان ، مشاوره ، ایجاد ارتباط نزدیک و دوستانه با دانش آموزان به خصوص دانش آموزان کم انگیزه و ... و کار معلمی فقط یک شغل نیست زیرا با روح ، فکر و ذهن انسان ها در ارتباط است . معلم باید مسایل و مشکلات مالی ، خانوادگی ، عاطفی و ... خود را کاملآ کنار گذاشته و با ظاهر و روحیه ای مناسب وارد کلاس درس شود . او نباید اجازه دهد این موارد ، ذره ای روی کیفیت کار او در کلاس تاثیر منفی بگذارد .

کلید واژه

معلمی – علاقه – آرمان – چالش – باور

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

تضمین خرید شما با پاسخ دهی 24 ساعته

(ایمیل drsifile@yahoo.com) - (سروش-تلگرام : drsifile@)


15,000 تومان