دانلود مقاله يادگيري ذهني - حركتي

دانلود مقاله يادگيري ذهني - حركتي

0 2.3k
دانلود مقاله يادگيري ذهني - حركتي

با دانلود مقاله در مورد يادگيري ذهني - حركتي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله يادگيري ذهني - حركتي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله يادگيري ذهني - حركتي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد يادگيري ذهني - حركتي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

 يادگيري  ذهني -  حر كتي : نقش رابطه  شدت وظيفه

خلاصه- اهداف  مدل تنبام (2001)]مدل  يك بعد اجتماعي- شناختني  اعمال  قوه  مشاهده  شده  و حد  تحمل  اعمال قوه ،  كتابچه  روانشناسي ورزش( صفحات 820-810 نيويورك )[ مدل  ار تباط  شدت تمرين -  ذهن  استفاده  شده  تا  دو بررسي  را طراحي وصورت دهد  تا  استراتژي هاي  ذهني  افراد را در طي  در گيري  در دو وظيفه پرمتقاضي حركتي وتاثير رابطه به شدت  وظيفه  بركانون  ذهني ( يادگيري  ذهني حر كتي)را بررسي نمايد .

 طراحي : يك  طر ح آزمايشي  به كار  گر فته شده ، در صور تيكه طبقه  بنديهاي فكر ( مر تبط  در مقابل  غير  مرتبط)  در طي  سه مر حله  يك وظيفه دست گير( مطالعه 1)و در طي50% ،70%،90% حداكثر  اكسيژن  به كار گرفته  در يك  وظيفه  دوچر خه  سواري ( مطالعه 2 ) مر تبط  با بررسي مر بع -  چي غير پارامتري   شدند .

روشها شركت كنندگان مرد و زن در معرض حس افزاينده تلاش حركت از طريق دو وظيفه خسته كننده قرار گرفتند : يك وظيفه دست گير ايزومتري (تعداد = 35) و يك وظيفه دوچرخه سواري ثابت (تعداد = 13) . در طي هر وظيفه به شركت كنندگان‌آموزش داده شد تا به صورت كلامي افكار فعلي خودشان را به صورت جملاتي، عباراتي يا كلماتي به طور مستمر در سرتاسر فرآيند آزمون بيان كنند. افكار گزارش شخصي شركت كنندگان، در طي وظايف ثبت شدند و مدتي بعد طبقه بندي شدند تا الگوهاي كانون ذهني مرتبط و غير مرتبط را نشان دهند.

نتايج : كانون ذهن، به صورت مسلطي، مرتبط بود، هنگاميكه شدت وظيفه، بالا بود. اين يافته ها با مدل (2001) تينام ثابت هستند كه ] مدل يك بعد اجتماعي شناختني اعمال قوه مشاهده شده و حد تحمل اعمال قوه است[ . كتابچه مدل روانشناسي ورزش رابطه بين شدت تمرين و تخصيص ذهن (يادگيري ذهني -  حركتي) را مطرح مي سازد كه ذكر مي كند كه كليدهاي فيزيولوژيكي آستانه تلاش بر يادگيري ذهني مسلط هستند.

نتيجه گيريها : در طي شرايط بار كار بالا و طول مدت طولاني، ذهن بر حسهاي فيزيولوژيكي سختي متمركز مي شود كه بر آگاهي مركزي مسلط هستند. در اين نكته، يك يادگيري ذهني مرتبط تقريباً قطعي است.


4,000 تومان