دانلود مقاله نگاهي اجمالي به اصول تبليغاتي صنعت جهاني توريسم و جايگاه ايران

دانلود مقاله نگاهي اجمالي به اصول تبليغاتي صنعت جهاني توريسم و جايگاه ايران

0 2.2k
دانلود مقاله نگاهي اجمالي به اصول تبليغاتي صنعت جهاني توريسم و جايگاه ايران

با دانلود مقاله در مورد نگاهي اجمالي به اصول تبليغاتي صنعت جهاني توريسم و جايگاه ايران در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله نگاهي اجمالي به اصول تبليغاتي صنعت جهاني توريسم و جايگاه ايران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله نگاهي اجمالي به اصول تبليغاتي صنعت جهاني توريسم و جايگاه ايران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد نگاهي اجمالي به اصول تبليغاتي صنعت جهاني توريسم و جايگاه ايران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:30 صفحه

قسمتی از فایل:

 قوانين جهاني نظام اخلاقي براي صنعت گردشگري چهار چوبي از منابع رابراي توسعه ي مداوم و پر بار توريسم جهاني تنظيم مي کند . اين قانون فکرهاي بکر را ازبسياري از اعلاميه ها و قوانين ثابت و محدود کننده اي که قبلا وجود داشته بيرون مي کشد و افکار جديد را که منعکس کننده ي جامعه ي در حال تغييرما در آغاز قرن 21 است به آن مي افزايد... "

فرانچسکوفرانجيالي ، دبيرکل سازمان توريسم جهاني
1997 – استانبول
بخش توسعه توريسم جهاني سازمان ملل متحد در قطعنامه اي ضرورت وجود مجموعه قواعد اخلاقي را براي گردشگري مدنظر قرار داد. هدف اين قطعنامه راهنمايي سازمان هايي بود که در پيشرفت اين صنعت نقش داشتند.طي دو سال کميته ي ويژه اي توسط دبيرکل و مشاور قانوني سازمان عهده دار آماده ساختن پيش نويس اين مجموعه قوانين شد.
27 آوريل 1999 – نيويورک
سازمان ملل با مجموعه قوانين موافقت کرد و خواستار حضور بخش هاي خصوصي و سازمان هاي غير دولتي بيشتري در اين طرح شد.
اکتبر 1999 – سانتيگو
بيش از هفتاد عضو سازمان توسعه توريسم جهاني شرح و تفسيري در باره ي مجموعه قوانين ارائه کردند و سرانجام در اين تاريخ اين طرح به اتفاق آرا پذيرفته شد.
بدين ترتيب با شکل گيري صنعت توريسم چهارچوب مشخصي از جانب کشورها براي آن ساخته شد که در آن نه کشور ميزبان و نه توريست ضرري متحمل نمي شود .


4,000 تومان