4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 25993
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1686

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله تجزيه و تحليل امكان‌ پذير و طرح پيشنهادي سيستم

دانلود مقاله تجزيه و تحليل امكان‌ پذير و طرح پيشنهادي سيستم

0 1.7k
دانلود مقاله تجزيه و تحليل امكان‌ پذير و طرح پيشنهادي سيستم

با دانلود مقاله در مورد تجزيه و تحليل امكان‌ پذير و طرح پيشنهادي سيستم در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله تجزيه و تحليل امكان‌ پذير و طرح پيشنهادي سيستم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله تجزيه و تحليل امكان‌ پذير و طرح پيشنهادي سيستم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد تجزيه و تحليل امكان‌ پذير و طرح پيشنهادي سيستم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:65 صفحه

قسمتی از فایل:

 فصل بازنگري و اهداف:

سيستمهاي خوب از طريق راه حلهاي جايگزين ارزيابي شده قبل از پيشنهاد تغييرات مورد تجزيه و تحليل قرار مي‌گيرند. در اين فصل شما مي‌توانيد ياد بگيريد كه چگونه اين جايگزينها را مورد تجزيه و تحليل قرار داده و بر اساس 4 شرط ممكن آنها را مستندسازي نماييد. عملي، تكنيكي، برنامه‌ريزي و زمانبندي و اقتصادي شما همچنين ياد مي‌گيريد كه چگونه يك سيستم پيشنهادي به شكل گزارش نوشته شده و يا يك مورد ارائه شده شكل گرفته بسازيد شما خواهيد دانست كه شما امكان تجزيه و تحليل را و مهارتهاي پيشنهادي را فهميده و درك مي‌كنيد كه براي تجزيه و تحليل‌‌كنندگان سيستمها موردنياز مي‌باشد هنگاميكه شما مي‌توانيد:

1-         خطوط آغازين امكان‌پذير در چرخة سيستم را شناسايي كنيد .

2-          راه‌حلهاي جايگزين سیستم را شناسايي كنيد.          

3ـ 4 نوع از موارد امكان‌پذير و شروط مرتبط با آنها را شناسايي كرده و توضيح دهيد.

  4ـ آناليزهاي مختلف به صرفه از لحاظ هزينه را با استفاده از هزينه‌هاي با تنظيم زماني و سود ممكن اجرا نماييد.              

   5- گزارشات پيشنهادي سيستم مناسب را براي ملاقاتهاي رسمي مختلف بنويسيد.

   6- براي يك مورد ارائه شونده به صاحبان سيستمها و كاربران آن نقشه‌ريزي مي‌كنيد.

 

                     

شناسايي:

هنگاميكه تمام تجزيه و تحليلها در مورد پروژة سيستم خدمات اعضاي مراحل صوتي انجام شد، باب مارتين در مورد آن برانگيخته‌تر و تحريك شده‌تر بود. برنامه‌ريزي در باب شبيه به پريدن در داخل و شروع نموده به رمزگذاري سيستم اطلاعاتي مي‌باشد. اما سند را رئيس او به او راه‌حلهاي بسته‌بندي شدة تحقيقاتي در بازار را اعطا نمود كه گران بود. اما سپس تعدادي سند را براي هزينه‌هاي كار برنامه‌ريزي در خانه به كار انداخت.

باب فهميد كه راه‌حلهاي بسته‌بندي شده به طور مرتبط گران نبودند و مي‌توانند با سرعت هر چه تمامتر در يك مكان قرار گيرند. بايد برنامه‌ريزي براي انجام آن وجود داشته باشد بخاطر اينكه راه حلهاي بسته‌بندي شده نيازمند به سنتي شدن براي يافتن تمام نيازمنديها مي‌باشد.

تصميم نهايي در مورد اينكه كدام راه حل براي انتخاب بايد توسط كميتة راهنمايي انجام شود بايد اتخاذ شود كه سرپرستي پروژه بود. سند و موارد اجرائي را دو كميتة سرپرستي مطرح كرد كه در حال حاضر بسيار آگاه به بودجه‌بندي هستند.انها بايد تعداد را به دقت بررسي و موشكافي مي‌كردند و پروژه را فقط براي ادامه يافتن بهبود مي‌بخشيدند. اگر يك بازگشت ثابت به سرمايه را نشان مي‌داد باب داراي نقش و سهم كوچكي در ارائه پيشنهادات براي سيستم بوده. او تحقيق و مطالعه بر روي حقايق انجام داد براي اينكه اطمينان حاصل كند كه او براي هر گونه درخواست و سئوالي آمادگي دارد. او نمي‌خواست كه آن را از دست بدهد. او متعجب شد از اينكه در حال حاضر او خوشحال بود از اينكه دانشگاه او از او خواست كه در يك مكان تجاري حضور داشته باشد و موارد قانوني را ارائه كند.


4,000 تومان