4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 22736
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1713
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد علم صرف

دانلود تحقیق در مورد علم صرف

0 1.7k
دانلود تحقیق در مورد علم صرف

با دانلود تحقیق در مورد علم صرف در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق علم صرف را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق علم صرف ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد علم صرف

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه :

امام علي (ع) : علمي كه در آن فهم نباشد و فايده اي ندارد «بدانيد قرائت قرآن اگر همراه تدبر و انديشه نباشد بي فايده است و آگاه باشيد كه عبادتي كه در آن فهم و انديشه نباشد در آن خبري نيست.

حمد و سپاس خداوند قهار را كه زمين و آسمان و هر چه در آن است ثناگوي ذات اقس و فرمانبردار درگاهش نظام خلقت آفرينش نمايانگر اسرار بزرگ حقيقت موجود است و بر انگيزاننده سپاس بيكران بدرگاه رحمتش و درود بيكران بر خورشيد عالم تاب نبوت حضرت محمد (ص) و ائمه الهدي از علي مرتضي تا مهدي موعود (ع) و سلام بر نائب دوازدهمين امام شيعيان، بت شكن زمان و قلب تپنده امت اسلام امام خميني و درود بر مجاهدان في سبيل الله كه با استقامت و پايمردي و نثار هستي خود نداي حق طلبي اسلام و مسلمين و شجره طيبه توحيد را زنده نگاهداشته اند.

علم صرف : گاهي براي اينكه كلمه معني خاصي را برساند تغييري در آن مي دهند، مثلاً «كتابه» (نوشتن) را به صورت «كتب» (نوشت) و «يكتب» (مي نويسد) در مي آورند تا معني گذشته و آينده داشته باشد يا بصورت «اكتب» (بنويس) و لا تكتب (منويس) در مي آورند تا معني امر و نهي داشته باشد.

4,000 تومان