دانلود مقاله وضعیت و وظیفه زنان مسلمان ورزشکار در مجامع ورزشی

دانلود مقاله وضعیت و وظیفه زنان مسلمان ورزشکار در مجامع ورزشی

0 1.9k
دانلود مقاله وضعیت و وظیفه زنان مسلمان ورزشکار در مجامع ورزشی

با دانلود مقاله در مورد وضعیت و وظیفه زنان مسلمان ورزشکار در مجامع ورزشی در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله وضعیت و وظیفه زنان مسلمان ورزشکار در مجامع ورزشی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله وضعیت و وظیفه زنان مسلمان ورزشکار در مجامع ورزشی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد وضعیت و وظیفه زنان مسلمان ورزشکار در مجامع ورزشی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

 

مقدمه

"حجاب" و"حفظ شئونات اسلامي" ارزش‌هاي والايي است كه زن مسلمان و ايراني ارج نهادن به آن را به عنوان سرلوحه فعاليت‌هاي خود انتخاب كرده‌و اساس را بر رعايت اين دو مهم گذاشته است.
"ورزش"يكي ازعرصه‌هايي‌است كه زنان كشورمان با پايبندي به‌معيارهاي اسلامي پاي در آن گذاشته وفعاليت‌هاي كمي وكيفي گسترده‌اي را دراين عرصه داشته‌اند.
كارشناسان ورزش بانوان‌مي‌گويند:بانوان ورزشكارايران پس از سالها فعاليت و تلاش براي ارتقاء جايگاه خود در ميادين مختلف،در سالهاي اخير توانسته‌اند با حفظ ارزش‌هاي اسلامي پا به ميادين مختلف داخلي وخارجي گذاشته و در برخي از رشته‌ها هم به موفقيت‌هاي خوبي دست يابند.
كسب سهميه حضور در المپيك  
۲۰۰۸پكن در رشته تكواندو و دو مدال در همين رشته دربازيهاي آسيايي دوحه، مدال آوري شطرنجبازان دربازيهاي آسيايي دوحه وبازيهاي آسيايي داخل سالن ماكائو،نايب قهرماني تيم فوتبال زنان در رقابت هاي غرب آسياوراهيابي آن به مرحله دوم جام ملتهاي آسياكه در يك سال گذشته صورت گرفته‌ودستيابي به چندين مدال رنگارنگ از مسابقات آسيايي و بين‌المللي دررشته‌هاي مختلف وهمچنين صعود زنان ايراني به قله‌اورست ازجمله اين موفقيت هاست.


4,000 تومان