دانلود مقاله مفهوم تربيت بدني و ورزش

دانلود مقاله مفهوم تربيت بدني و ورزش

0 2.9k
دانلود مقاله مفهوم تربيت بدني و ورزش

با دانلود مقاله در مورد مفهوم تربيت بدني و ورزش در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله مفهوم تربيت بدني و ورزش را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله مفهوم تربيت بدني و ورزش ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد مفهوم تربيت بدني و ورزش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

 تعريف تربيت بدني

لغت تربيت بدني لغتي است مركب از دو كلمه تريت و بدني كه كلمه دوم آن منسوب به بدن مي باشد كلمه تربيت در زبان فارسي به معني پروردن ، پروراندن و اسم مصدر پرورش مي باشد لغتي است عربي و انشعابي است از مصدر ربوب به معني پرورش دادن و يا كلمه رب به معني پرورش دهنده كه اسم فاعل اآن مربي ( پرورش دهنده ) و اسم مفعول آن مربي به معني پرورش يافته و پرورش شده مي باشد. ولي بطور كلي تربيت بدني به معني پرورش بدن به وسيله ورزش آمده است.

از تربيت بدني تعريف به ظاهر متفاوتي شده كه در معني يكي است مثلا تربيت بدني را بخشي از علم تعليم و تربيت مي دانند كه هدف آن پرورش تن و روان است يا تربيت بدني از تعليمات عمومي جامعه است كه هدف آن رشد رواني جسماني و ايجاد روح همكاري و تعادل و تلاش براي نيل به هدف پرورش در افراد جامعه است و يا تربيت بدني پرورش بدن و تفكر است با انواع ورزشها.


4,000 تومان