دانلود تحقیق در مورد كلم بروكسل

دانلود تحقیق در مورد كلم بروكسل

0 1.8k
دانلود تحقیق در مورد كلم بروكسل

با دانلود تحقیق در مورد كلم بروكسل در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كلم بروكسل را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كلم بروكسل ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كلم بروكسل

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

 كلمها انواع زيادى دارند كه با اغلب آنها مانند كلم قمرى, كلم پيچ, كلم گل و امثال آن آشنايى داريد. اما بعضى از آنها مانند كلم بروكسل كمتر شناخته شده اند.  كشاورزي  بيتا كشت كه در  زمينه كشت اين نوع كلم نيز  فعاليت دارد ، با بهره گيري از منابع علمي و پشتيباني چهل سال تجربه در كشت كلم بروكسل يا كلم دكمه اي توانسته بهترين محصول را باكيفيت عالي روانه بازار نمايد .اميد است شما مصرف كنندگان عزيز از مزايا و خواص اين محصول عالي كه در زير به بخشي از آن اشاره شده آگاهي پيدا كنيد و استفاده از آن را در برنامه غذايي خود بگنجانيد.

 

 

مشخصات كلم بروكسل

بطور كلى گياهى است از تيره (كروسى فر)ها CRUCIFERAE  از جنس براسيكاBRASSICA  يكى ديگر از نامهاى اين كلم در فارسى كلم تكمه اى است. تيپ ظاهرى آن درست مانند كلم پيچ اما خيلى كوچكتر از آن و به اندازه يك گردو است. روى يك ساقه كلم بروكسل دهها كلم كوچك ظاهر مى شوند. اين كلمها هرقدر كوچكتر باشند خوشخوراكتر خواهند بود. كلم بروكسلهاى درشت تلخ و بى مزه هستند.كلم بروكسل ظاهرى فانتزى دارد و امروزه مصرف آن در تهيه ى انواع سالاد، ترشى و غذا در ايران رواج يافته است.

اين گياه در مقايسه با ديگر انواع كلم، در برابر سرما مقاومت بيش ترى دارد و اصولاً در هواى سرد و خنك محصول بهترى مى دهد


4,000 تومان