دانلود تحقیق در مورد فردیناند دی سوسور

دانلود تحقیق در مورد فردیناند دی سوسور

0 2.8k
دانلود تحقیق در مورد فردیناند دی سوسور

با دانلود تحقیق در مورد فردیناند دی سوسور در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق فردیناند دی سوسور را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق فردیناند دی سوسور ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد فردیناند دی سوسور

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:28 صفحه

قسمتی از فایل:

 1.                  

2.                  

فردیناسسور (1857 ـ 1913) روان شناس سوئیسی بود قبل از اینکه کرسیل استاد را در دانشگاه خود داشته باشد (گنوا) داشته باشد درآلمان وفرانسه تحصیل می کرد وی مابقی عمر خود را به حرفه ی استادی ادامه داد (مشهور شد ) دربسیاری از موارد وی را به عنوان پدرعلم زبان شناسی مدرن می شناسند (نام وی به خاطرتئوری های زبان شناسی اش  در این کتاب درج شد. وآن به عنوان باید به عنوان بخش اصلی درساختگرایی وروشی در علوم انسانی نشان داده شود ومورد مطالعه قرار گیرد وبنابراین تأثیری برروند مطالعات ادبی درقرون حاضر گذاشته است .

این تئوری ها هرگز توسط خودش به شکل کامل ومعتبر (موثق) انتشارنیافت (چاپ نشد) کتاب The course in general linguistic (ابتدادرپاریس در سال 1915 چاپ شد ) بعداز مرگ وی توسط همکارانش براساس یادداشت دانشجویانش از سخنرانی ها انجام داده بود دروضعیت اسفناکی تألیف شده بود ویراستاران مترجمان این کتاب اغلب جوان (تازه کار ) بودند روهاری roy harris آن را بودند شک به عنوان گسترده ترین اثردر باب مطالعه فعالیتهای فرهنگی بشریت که درهیچ زمانی تاعهدرنساس به چاپ نرسیده است توصیف می کند. 

8,000 تومان