4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 21599
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1813

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد فاطمه اطهر(س)

دانلود تحقیق در مورد فاطمه اطهر(س)

0 1.8k
دانلود تحقیق در مورد فاطمه اطهر(س)

با دانلود تحقیق در مورد فاطمه اطهر(س) در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق فاطمه اطهر(س) را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق فاطمه اطهر(س) ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد فاطمه اطهر(س)

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

 فاطمه اطهر(س) بانوی بانوان دو جهان، عطای خداوند سبحان، كفو و یگانه همتای امیرمؤمنان(ع)، و یكی از علل آفرینش عالم امكان است.

معنویت قدسی آن بانوی بی همتا در قرآن كریم، جلوه ای ویژه یافته، جمال معنوی و اوج طهارت و عصمتش، در آیه تطهیر (احزاب/33)، درخشش انسان كامل را متجلی ساخت، آیه مباهله (آل عمران/61) شاهدی بر شكوهمندی و قدر و جلالتش گردید.

و سوره «هل أتی» (دهر/1) جلوه ای از مروت و ایثار آن بزرگوار را همراه با عارفانه ترین زمزمه هستی «علی حبه»، تجسمی زیبا بخشید.

این جویبارهای فضیلت به هم پیوند خورد و در سوره «كوثر» مجموعه ای دل انگیز از زیبایی ها و اصالتها را رقم زد و آن را به عنوان، هدیه و عطیه ای الهی تقدیم رسول خاتم الأنبیاء، محمد مصطفی(ص)، كرد؛ زیرا، فاطمه(س) یكی از مظاهر فیض مداوم و جریان پربركت حركت محمدی است كه استمرار آن را با ذریه خویش تضمین كرد. در این راستا نگاهی گذرا به سوره كوثر داریم:

این سوره كه كوتاه ترین سوره قرآن كریم است، در مكه معظمه بر پیامبر اسلام(ص) نازل شده است. 


4,000 تومان