4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20934
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1908

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله تفاوت بین invalid up , valid up

دانلود مقاله تفاوت بین invalid up , valid up

0 1.9k
دانلود مقاله تفاوت بین invalid up , valid up

با دانلود مقاله در مورد تفاوت بین invalid up , valid up در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله تفاوت بین invalid up , valid up را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله تفاوت بین invalid up , valid up ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد تفاوت بین invalid up , valid up

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

 همان طورکه گفته شد، برای آن که کاربران بتوانند از کارت های دیگران استفاده کنند، از سرور استفاده می گردد. برای استفاده از سرور، IP نقش تعیین کننده دارد. می دانیم که هر فرد در هنگام اتصال به اینترنت یک IP دارد و IP بر دو نوع است: Valid و Invalid.

Valid IP به IP ای اتلاق می شود که اصل بوده و خود از یک IP دیگر مشتق نشده باشد و بالعکس Invalid IP آن نوع از IP است که از ترکیب دو یا چندتاي آن طبق محاسباتی خاص، یک آی پی Valid ایجاد می شود.

همچنین می دانیم که IP می تواند Dynamic یا Static باشد.

Dynamic IP به آن دسته از IP ها اتلاق می*گردد که با هر بار اتصال به اینترنت تغییر یافته و ثابت نباشند و تبعاً Static IP به IP های ثابت اتلاق می گردد.

اما آن چه در GBox برای پیوستن به یک سرور مهم است، داشتن یک آی پی Valid و Static است. پس در مورد کاربرانی که به صورت DialUp به اینترنت وصل می شوند در اینجا مشکل به وجود خواهد آمد. چراکه IP آن ها از نوع Dynamic و متغیّر است و با هر بار اتصال به اینترنت تغییر می کند. از طرفی شما وقتی بخواهید به یک سرور GBox متصل شوید باید یک بار IP خود را به Admin آن سرور اعلام نمایید تا او شما را در شمار کاربران سرور قرار دهد

4,000 تومان