4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20784
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1904
  • تعداد فروش: 10

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد انقلاب روسیه

دانلود تحقیق در مورد انقلاب روسیه

0 1.9k
دانلود تحقیق در مورد انقلاب روسیه

با دانلود تحقیق در مورد انقلاب روسیه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق انقلاب روسیه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق انقلاب روسیه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد انقلاب روسیه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه :

89 سال از انقلاب اکتبر در سال 1917 می گذرد که کارگران ، دهقانان و سربازان روسيه با انقلاب خود ، رژيم بورژوا زمين دار روسيه را سرنگون کردند و رژيم فرسوده و فرتوت تزاری را سرنگون کردند . انقلاب اکتبر تحت رهبری لنين و حزب بلشويک ، حکومت کارگران و دهقانان و جمهوری های سوسياليستی اتحاد شوروی را بوجود آورد .

انقلاب کبير اکتبر آغاز گر دوران نوينی در تاريخ بشر بود . تا آن زمان انقلاب ها ، جای يک طبقه استثمارگر يا يک گروه حاکم را با يک طبقه استثمارگر و يک گروه حاکم ديگر تعويض کرده بودند . اما اين انقلابی بود که برای اولين بار در تاريخ ، در يک کشور وسيع و پهناور ، طبقات استثمارگر را از قدرت به زير آورد و بجای آن ها ، طبقات استثمار شده را قرار داد . انقلاب اکتبر با درهم شکستن يکی از افسانه های ديرپا د تاريخ بشر ، برای اولين بار نشان داد که زمين داران و سرمايه داران و يا مباشران و کارگزاران آن ها ، دارای حق الهی برای حکومت دائمی بر کشور و مردم آن نيستند

4,000 تومان