دانلود مقاله حل مشکل ارتباطی ناصحیح و غیراخلاقی در فضای خارج از مدرسه

دانلود مقاله حل مشکل ارتباطی ناصحیح و غیراخلاقی در فضای خارج از مدرسه

0 2.5k
دانلود مقاله حل مشکل ارتباطی ناصحیح و غیراخلاقی در فضای خارج از مدرسه

همکار گرامی در اینجا مقاله در‌مورد حل مشکل ارتباطی ناصحیح و غیراخلاقی در فضای خارج از مدرسه در اختیارتان قرار دادیم.با دانلود این مقاله در تعداد صفحات 12 صفحه در فرمت word و قابل ویرایش با قیمت بسیار مناسب در خدمت شما هستیم.
جهت مطالعه و دانلود مقاله در مورد حل مشکل ارتباطی ناصحیح و غیراخلاقی در فضای خارج از مدرسه ادامه مطالب را بخوانید تا با اطمینان جدیدترین و بهترین مقاله حل مشکل ارتباطی ناصحیح و غیراخلاقی در فضای خارج از مدرسه را از سایت ما دانلود کنید.

نام مقاله:حل مشکل ارتباطی ناصحیح و غیراخلاقی در فضای خارج از مدرسه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از مقاله:

مقدمه:

امروزه یکی از مهم ترین مسائلی که ذهن بسیاری از کارشناسان را به خود مشغول داشته، هماهنگی خانه و مدرسه در تربیت صحیح فرزندان است. موضوعی که از جمله مهمترین و پردغدغه ترین مسائل پیش روی مدیران و عوامل اجرایی مدارس می باشد و گاهی یافتن راه حل مناسب برای آن تبدیل به یك معادله چند مجهولی می شود که در صورت یافتن راه حل صحیح، آینده دانش آموزان را در مسیر پیشرفت قرار می دهد و در صورت عدم توفیق در یافتن راه حل صحیح و معقول، تبدیل به مشکل و چالشی اساسی می گردد.

انگیزه ابتدایی تجربه حاضر وقتی شکل گرفت که برای یکی از دانش آموزان، در اثر ارتباطی ناصحیح و غیراخلاقی در فضای خارج از مدرسه مشکلاتی بوجود آمد. بروز این مشکل مسئولین اجرایی و فرهنگی  را به کارگروه حمایت از « واکنش واداشت و در نهایت موجب شکل گیری کارگروهی با عنوان با رویکرد بهره گیری از خرد و توان جمعی شد...


8,000 تومان