دانلود مقاله نقش روابط انسانی مدیران و عوامل دخیل در امور و جلب اعتماد و مشارکت اولیا و دانش آموزان

دانلود مقاله نقش روابط انسانی مدیران و عوامل دخیل در امور و جلب اعتماد و مشارکت اولیا و دانش آموزان

0 1.7k
دانلود مقاله نقش روابط انسانی مدیران و عوامل دخیل در امور و جلب اعتماد و مشارکت اولیا و دانش آموزان

همکار گرامی در اینجا بهترین مقاله در‌مورد نقش روابط انسانی مدیران و عوامل دخیل در امور و جلب اعتماد و مشارکت اولیا و دانش آموزان در تعداد صفحات 15 صفحه در فرمت word و قابل ویرایش با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قراردادیم.
جهت مطالعه و دانلود مقاله در مورد نقش روابط انسانی مدیران و عوامل دخیل در امور و جلب اعتماد و مشارکت اولیا و دانش آموزان ادامه مطالب را بخوانید تا با اطمینان جدیدترین و بهترین مقاله نقش روابط انسانی مدیران و عوامل دخیل در امور و جلب اعتماد و مشارکت اولیا و دانش آموزان را از سایت ما دانلود کنید.

نام مقاله:نقش روابط انسانی مدیران و عوامل دخیل در امور و جلب اعتماد و مشارکت اولیا و دانش آموزان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از مقاله:

مقدمه :

امروزه آموزش و پرورش یکی از سازمان های بزرگ و پیچیده ی اغلب کشور ها محسوب می شود و درجه پیچیدگی آن با میزان پیشرفت فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و فنی بستگی تام دارد. آموزش و پرورش با انسان سر و کار دارد و چون انسان موجودی پیچیده است از این رو نظام آموزشی و تربیتی و کارورزان آن به ایفای دشوارترین و پرمسئولیت ترین وظایف اجتماعی اشتغال دارند و به مرور در شرایط پیچیده امروز پی می برند که بدون مدیریت و رهبری مؤثر قادر به پاسخگویی مسئولیت های فزاینده خویش نخواهند بود. فراهم کردن شرایط مدیریت و رهبری اثربخش مستلزم داشتن چشم انداز و دیدگاه خاصی می باشد که بتواند راهنمای اندیشه و عقل قرار گیرد و برای این که بتواند در ارتباط با کار خود بین گذشته و حال و آینده پیوند داده و یگانه سازد، می بایستی از یک نگرش ویژه برخوردار باشند. از آن جایی که در عصر حاضر هدف آموزش و پرورش گرایش به سوی درک و فهم، مهارت، خلاقیت و نوآوری و سازندگی و مسئولیت پذیری است، در نتیجه تمام دست اندرکاران تربیتی در سه حوزه خانه، مدرسه و نهاد های اجتماعی می باید به صورت هماهنگ در تحقق اهداف تربیتی و علمی و آموزشی و به طورکل در راستای ساحت های شش گانه ی تعلیم تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی، اجتماعی و سیاسی، زیستی و بدنی، زیبا شناختی و هنری، اقتصادی و حرفه ای و علمی و فن آورانه گام های بلندی بردارند تا بتوان نظام معیار اسلامی و مبانی ارزش های مبتنی بر دین اسلام ناب محمدی  ص   یا سازگار با آن مشتمل بر سلسله مراتبی از ارزش هاست که ناظر بر همه ابعاد انسان است، مهیا گردد...


8,000 تومان