8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20319
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2440

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود سناریو و الگوی تدریس در مورد تفریق با انتقال ریاضی سوم ابتدایی

دانلود سناریو و الگوی تدریس در مورد تفریق با انتقال ریاضی سوم ابتدایی

0 2.4k
دانلود سناریو و الگوی تدریس در مورد تفریق با انتقال ریاضی سوم ابتدایی

همکار عزیز اگر میخواهید بهترین فایل سناریو و الگوی تدریس در مورد تفریق با انتقال ریاضی سوم ابتدایی را با قیمت بسیار مناسب دانلود کنید با ما همراه باشید.این فایل سناریو و الگوی تدریس در مورد تفریق با انتقال ریاضی سوم ابتدایی در تعداد صفحات 32 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل تفریق با انتقال ریاضی سوم ابتدایی را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود سناریو و الگوی تدریس در مورد تفریق با انتقال ریاضی سوم ابتدایی انتخاب کردید.

نام فایل:سناریو و الگوی تدریس در مورد تفریق با انتقال ریاضی سوم ابتدایی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:32 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

طرح مسئله : حمید به یک کتابفروشی رفت تا ( 19 ) مداد بخرد اگر کتاب فروش ( 35 ) مداد داشته باشد و بخواهد به حمید مداد بدهد چگونه این کار را انجام خواهد داد ؟ هر یک از گروهها برای حل مسئله به بحث و گفتگو می پردازند ( ایجاد تفکر برای حل مسئله ) آیا می توانید به کتابفروشی کمک کنید تا از (35 ) مداد که شامل 3 ده تایی و 5 یکی است 19 مداد را به حمید بدهد ؟

ارائه درس : ( اجرای تدریس ) پس از اجرای ارزشیابی از رفتار های ورودی دانش آموزان و رفع اشکالات احتمالی نقطه ی شروع تدریس خود را پیدا نموده و تدریس به بدین صورت شروع می کنیم . یکی از دانش آموزان را در نقش فروشنده و دیگری را در نقش خریدار مشخص می کنیم . بدین ترتیب به ارائه نمایش می پردازیم مشتری از فروشنده که 35 مداد دارد تعداد 19 مداد درخواست می کند فروشند ه می خواهد از 5 یکی تعداد 9 یکی به حمید ( مشتری ) بدهد و با کمک اعضای گروه خود به این نتیجه می رسد که تعداد مدادهای مورد نیاز کم است


8,000 تومان