8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20063
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1768
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم خوب دیدن و خوب شنیدن (خلاقیت) را در دانش آموزانم تقویت کنم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم خوب دیدن و خوب شنیدن (خلاقیت) را در دانش آموزانم تقویت کنم؟

0 1.8k
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم خوب دیدن و خوب شنیدن (خلاقیت) را در دانش آموزانم تقویت کنم؟

فرهنگی عزیز برای دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت) را در دانش آموزانم تقویت کنم؟ با قیمت بسیار مناسب همراه شما هستیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت)را در دانش آموزانم تقویت کنم؟ با مشخصات 53 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت)را در دانش آموزانم تقویت کنم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت)را در دانش آموزانم تقویت کنم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:53 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

تجزیه و تحلیل اطلاعات :

برای آن که مجموع اطلاعات جمع آوری شده را مورد تجزیه و تحلیل قراردهم ، تصمیم گرفتم موانع و عللی را که طی نشست با همکاران و بررسی منابع و کتب به آن دست یافته بودم . را با دو نفر از اساتید تعلیم و تربیت در میان بگذارم ، تا  در سایه همفکری با آنها اطلاعات بیشتری کسب نمایم .

نتایج حاصله از تجزیه و تحلیل اطلاعات که طی مصاحبه با اساتید در مورد خلاقیت و نوآوری دانش آموزان بدست آوردم به قرار ذیل است :

عوامل گوناگونی وجود دارد که در تمام مراحل زندگی ، از بدو تولد کودک تا بزرگسالی  می توانند به اشکال مختلف خلاقیت فرد را با مانع رو به رو سازند . برخی از این عوامل جنبه ی فیزیولوژیکی دارند و مستقیماً بر کنش های عمومی ذهن فرد تاثیر منفی می گذارند و فرایند رشد تفکر او را متوقف و یا دچار اختلال می کنند نظیر اختلالات ارثی و یا ضایعات جسمانی و روانی که البته شامل درصد کمی از افراد می شود . اما عوامل دیگری نیز وجود دارد که مستقیم یا غیر مستقیم خلاقیت فرد را تحت تاثیر قرار می دهند و سبب تضعیف یا تخریب آن می شود . این دسته از عوامل را می توان تحت عنوان موانع محیطی خلاقیت نام گذاری کرد . برخی از این موانع منشأ خانوادگی دارند . یعنی در جریان تعامل کودک با والدین و محیط خانه پدید می آیند تعدادی دیگر از این موانع برخاسته از محیط تحصیلی فرد می باشند و در طی تعامل او با معلم یا مربی و همچنین سایر هم سالان خود در محیط های آموزشی بر خلاقیت وی تاثیر مخرب می گذارند . اما از این دسته موانع محیطی خلاقیت از همه مهم تر است و می تواند نقش بسزایی در پرورش خلاقیت داشته باشد...


8,000 تومان