دانلود اقدام پژوهی بالابردن تفکر پژوهشی در دانش آموزان پایه سوم

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم تفکر پژوهشی را در دانش آموزان پایه سوم توسعه و تقویت نموده و سطح علمی آنها را بالا ببرم؟

0 2.1k
دانلود اقدام پژوهی بالابردن تفکر پژوهشی در دانش آموزان پایه سوم

بهترین فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم تفکر پژوهشی را در دانش آموزان پایه سوم توسعه و تقویت نموده و سطح علمی آنها را بالا ببرم؟ را با قیمت بسیار مناسب فقط و فقط از سایت ما دانلود کنید.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم تفکر پژوهشی را در دانش آموزان پایه سوم توسعه  و تقویت نموده و سطح علمی آنها را بالا ببرم؟ با مشخصات 22 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم تفکر پژوهشی را در دانش آموزان پایه سوم توسعه  و تقویت نموده و سطح علمی آنها را بالا ببرم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم تفکر پژوهشی را در دانش آموزان پایه سوم توسعه  و تقویت نموده و سطح علمی آنها را بالا ببرم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

جمع آوری اطلاعات برای ارائه ی راه حل ها

1-        مصاحبه:

ابتدا درمورد اهمیت تحقیق و پژوهش و همچنین در مورد اینکه چرا بعضی ها دوست ندارند در فعالیت های پژوهشی  شرکت کنند؟ و اینکه آیا دوست دارند بیشتر از کتاب استفاده نمایند و یا با اینترنت راحتترند؟ به نظر شان چه کار هایی باید انجام شود تا همه دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی شرکت کنند؟ میزان همکاری اولیاء  با آن ها جهت انجام تفکر و پژوهش چگونه میباشد؟ سوالاتی از این قبیل از دانش آموزان پرسیده شد و دانش آموزان پاسخ های گوناگونی ارائه دادند که این پاسخ ها را به طور خلاصه یاد داشت کردم. وبا اساتید و مشاورین و همکاران محترم مصاحبه کرده و اطلاعاتی در این زمینه به دست آوردم.

2-        برگزاری جلسه همکاران

جلسه ای با همکاران هم پایه برگزار کردیم و در مورد عدم علاقه ی بعضی از دانش آموزان به تحقیق و پژوهش با همکاران بحث و گفتگو کردیم آنها نیز متوجه این موضوع شده بودند و عقیده داشتند که تحقیق در این زمینه توسط یک نفر بدون همکاری معلمان هر کلاس نمی تواند در این امر مهم موفق شود و در پایان نتیجه گرفتیم که برای موفق شدن در این کار باید جلسه ای با اولیا ی دانش آموزان داشته باشیم و آگاهی های لازم را  در مورد چگونگی همکاری آنها با دانش آموزان و اهمیت تحقیق و پژوهش به آنها بدهیم.

3-        مطالعه

مطالعه ی کتابها، مجلات و تحقیقاتی که در این زمینه کار شده بود،که عنوان بعضی از آنها در منابع و مأخذ ذکر شده است نیز، راه حل هایی یافت شد.

4-        مشاهده

یکسری از اطلاعات را با مشاهده مکرری که در مورد طرز برخورد و رفتار دانش آموزان در بازدید از کلاس ها و کتابخانه داشتم به دست آوردم و از این طریق صحت نظر های ایشان در رابطه با پاسخ سوالات تأیید گردید.پس از بررسی اطلاعاتی که از طریق مصاحبه و مطالعه  و مشاهده و نظریه های همکاران سایر مدارس و معاونان و مشاوران امر به دست آمد اطلاعات حاصل از این فرایند مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و مواردی که باید در این زمینه تغییر و اصلاح یابد معین شد...


8,000 تومان