دانلود اقدام پژوهی بالا بردن سطح علمی دانش آموزانم با بازی و نشاط و شادابی در درس ریاضی

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با بازی و نشاط و شادابی سطح علمی دانش آموزانم را در درس ریاضی بالا ببرم؟

0 1.9k
دانلود اقدام پژوهی بالا بردن سطح علمی دانش آموزانم با بازی و نشاط و شادابی در درس ریاضی

با دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم با بازی و نشاط و شادابی سطح علمی دانش آموزانم را در درس ریاضی بالا ببرم؟ با قیمت بسیار مناسب در خمت شما هستیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم با بازی و نشاط و شادابی سطح علمی دانش آموزانم را در درس ریاضی بالا ببرم؟ با مشخصات 35 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم با بازی و نشاط و شادابی سطح علمی دانش آموزانم را در درس ریاضی بالا ببرم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم با بازی و نشاط و شادابی سطح علمی دانش آموزانم را در درس ریاضی بالا ببرم ؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:35 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

اهمیت موضوع

اتخاذ شیوه آموزشی مناسب به مثابه عاملی برونی می تواند به گونه ای مؤثر در شکل دهی رفتار ریاضی دانش آموزان و دانشجویان عمل نماید. از آنجایی که رفتار ریاضی رشد یابنده و پویا محصول تعامل و تقابل مؤثر عوامل برونی و درونی است ، بنابر این شیوه آموزشی مفاهیم ومهارت های ریاضی بدون توجه به عوامل درونی ، به ویژه تفاوت های فردی یادگیرنده ها امری غیر علمی است و طبعاً بهره وری مطلوب را در یادگیری ریاضیات به همراه نخواهد داشت .

در این میان بینش معلمان و مربیان ریاضی نسبت به حالات هیجانی و روحی شاگردان در خور اهمیت است تا با انتخاب روش مناسب آموزشی و فعالیت هاب کلاسی شایسته ، زمینه مشارکت بیشتر و مطلوبتر فراگیران خود را فراهم آورند. پس بدون تردید اقتدار علمی معلمان و شیوه آموزشی آنان در تدریس و هدایت فعالیت های ریاضی می تواند موجب تشدید اضطراب ریاضی درافراد و یا تنش زدایی آن بشود. کلوت در پژوهشی پی برد که تعامل و ارتباط معناداری بین  اضطراب ریاضی و اتخاذ شیوه آموزشی وجود دارد ؛ به طوری که دانشجویان با سطح اضطراب بالای ریاضی از شیوه توصیفی در آموزش سود بیشتری می برند ، در حالی که دانشجویان با اضطراب پایین شیوه اکتشافی را مفید تر یافته اند.

درواقع افراد مضطرب، نیازمند آرامش بیشتر و تکیه بر مباحث خوب سازمان یافته و با طراحی شفاف تر برای یاد گیری ریاضی هستند. از این رو ، نگرش توصیفی به آموزش وتدریس با ساختارهای روشن، در محیطی با نشاط و آرام در کاهش اضطراب آنها سودمند است. برعکس ، همان طوری که قبلاً بحث شد غالب فراگیران با اضطراب اندک با برخورداری از اطمینان ریاضی بالاتر تمایل زیادتری به مناقشه های علمی و بحث و جدل با معلمان خود دارند ، در حالی که فراگیران فاقد اطمینان ریاضی از درگیر شدن با چنین کشمکش هایی که طبعاً اضطراب زا هستند بیزارند . بنابر این منطقی به نظر می رسد که شیوه آموزش اکتشافی ، که موجب ایجاد و  بسط  شرایط محیطی دلهره آور خواهد شد، برای فراگیرانی مناسب تر است که از اطمینان ریاضی بالاتر و در نتیجه اضطراب ریاضی کمتری برخورداند. ضمناً تشکیل گروه های کوچک کاری برای انجام فعالیت های ریاضی در میان فراگیران، میدان بحث و اظهار نظر را در بین آنان گشوده و با هدایت آگاهانه معلم ، گروه می تواند فرصت مناسبی را برای یادگیری های مشارکتی در میان هم کلاسی ها ایجاد کند و موجب رشد طرحواره های  مفهومی و آمادگی های ذهنی افراد شود. در نتیجه دانش ریاضی یادگیرنده گان گسترده تر می شود ...


8,000 تومان