دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات تحصیلی دانش آموز فرزند طلاق را برطرف ساخته

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات تحصیلی دانش آموز فرزند طلاق را برطرف ساخته و او را به درس و هنرستان علاقه مند نمایم؟

0 2.5k
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات تحصیلی دانش آموز فرزند طلاق را برطرف ساخته

بهترین فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم مشکلات تحصیلی دانش آموز فرزند طلاق را برطرف ساخته و او را به درس و هنرستان علاقه مند نمایم؟ با قیمت بسیار مناسب را از سایت ما دانلود کنید.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم  مشکلات تحصیلی دانش آموز فرزند طلاق را برطرف ساخته و او را به درس و هنرستان علاقه مند نمایم؟ با مشخصات 30 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم  مشکلات تحصیلی دانش آموز فرزند طلاق را برطرف ساخته و او را به درس و هنرستان علاقه مند نمایم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات تحصیلی دانش آموز فرزند طلاق را برطرف ساخته و او را به درس و هنرستان علاقه مند نمایم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:30 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

توصيف وضع موجود :

اینجانب .... ......هستم دانش آموز مورد مطالعه من،  در پایه سوم   بشدت بیخیال درس و هنرستان  شده بود البته این دانش آموز سال قبل هم دانش آموزم بود اما امسال نه درس گوش میداد نه امتحان میداد برگه سفید میداد و درس خواندن برایش مهم نبود خیلی راحت 5 ساعت در منزل می نشست و ناخن هایش را نقاشی میکرد .این دانش آموز  بسیار هم زیبا بود   در محيط درس ، مخصوصاً موقع تدريس درس ، بدون اجازه ازجاي خود بلند مي شود و راه مي رود واكثر اوقات به خاطر گفتن مطالب بي اساس مخل كلاس و يادگيري دانش آموزان ديگرم     مي شود و موجب ناراحتي من و ديگر دانش آموزانم است .او به درس و هنرستان علاقه ای نشان نمی دهد و بسیار بی نظم و پرخاشگر است.و دچار افت تحصیلی شده بود.

به مدّت دو هفته رفتار یاسمین را به طور دقيق مشاهده كردم و سياهه ي رفتارش را نوشتم . هفته سوم آبان ماه، موقعي كه از دفتر هنرستان بيرون آمدم ، یاسمین را وسط راهرو در حال دويدن و جست و خيز ديدم تا چشمش به من افتاد به طرف كلاس دويد ، پس از ورود به كلاس و سلام و احوالپرسي با دانش آموزان درس را شروع كردم . موقع تدريس چندين بار یاسمین بي اجازه  به بهانه تراش كردن مداد يا ريختن آشغال در سطل زباله از جايش برخاست و هر بار با حواس پرتي وسايل بچّه ها را به عمد يا غير عمد روي زمين  ريخت . در هنگام تدریس . یاسمین بي قرار با دانش آموزان جلويي يا پشتي يا بغل دستي‌ ، در حال حرف زدن يابدون اجازه به وسايل آن هادست مي زد كه با اعتراض آن ها مواجه  مي شد.

اصلاً حوصله و صبر و دقّت در كار را ندارد .  او همواره  ، ناآرام و بي حوصله ودر جنب و جوش بود ولي در فعاليت هاي گروهي و فعّال كلاس شركت نكرد بلكه  غير مستقيم با حرف زدن يا ريختن وسايل ديگران  باعث اذيّت و آزار آن ها شد وقتي با اعتراض من مواجه شد آن را غلط و بدخط انجام داد . در روز هاي بعدي هم ، بي نظمي و اذيّت و آزار و بي قراري او تكرار و شكايت ديگر دانش آموزانم بيش از پيش شد.  چند روز پول زيادي  به هنرستان آورد و براي دانش آموزان ديگر  خوراكي خريد .بيشتر اوقات دروغ مي گويد .كيف دوستش را با كشيدن پاره كرد، نمي تواند با دقّت وسيله اي را جابه جا كند، آن ها را روي زمين مي اندازد يا به در و ديوار مي زند...


8,000 تومان