دانلود شهید پژوهی در مورد شهید علی اکبر مقیمی

دانلود شهید پژوهی در مورد شهید علی اکبر مقیمی

0 2.3k
دانلود شهید پژوهی در مورد شهید علی اکبر مقیمی

با دانلود باکیفیت ترین فایل شهید پژوهی با عنوان شهید علی اکبر مقیمی در تعداد صفحات 10 صفحه در فرمت word قابل ویرایش و تغییرات دلخواه با قیمت 8000 تومان در خدمت شما همکار گرامی هستیم.این فایل باکیفیت ترین شهید پژوهی در مورد شهید علی اکبر مقیمی موجود در اینترنت است.جهت مطالعه و دانلود فایل شهید پژوهی در مورد شهید علی اکبر مقیمی بصورت word ادامه مطلب را بخوانید.

نام فایل:شهید پژوهی در مورد شهید علی اکبر مقیمی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

فرازی از وصیت نامه شهید علی اکبر مقیمی‌

خواست خداوندى این است که بالاخره مسلمانان و مستضعفان جهان حاکم شوند . پس چرا ما مسلمانان دست روى دست بگذاریم تا این جنایتکار ان سرنوشت بیش از یک میلیارد مسلمان دنیا را تعیین کنند بپاخیزید و مبارزه را شروع کنید که وعده الهى حتمى است .

زندگینامه شهید علی اکبر مقیمی‌

تاریخ‌تولد : 1340/1/1

تاریخ شهادت : 1366/12/12

فرازی از وصیت نامه شهید مقیمی

  1. پس از حمد و ثناى پروردگار و طول عمر امام عزیزمان امام خمینى روحى فدا و پیروزى رزمندگان اسلام بر کفر صدامى و جنایتکاران شرق و غرب هم اکنون این توفیق از طرف خداوند سبحان به این حقیر رسیده است که در جبهه هاى نبرد حق علیه ظلمت حضور یابم تا به وظیفه خود یعنى حراست از اسلام و یارى آن بکوشم.

2. از خداوند این توفیق را مى خواهم گناهان مرا بیامرزد و ما را از خواهان و مقبولان درگاه خودش قرار دهد و ما را به هدفى که رسیدن به معبود خود است برساند. انشاءالله...


8,000 تومان