دانلود طرح درس اجتماعی ششم ابتدایی درس 4 چگونه تصمیم بگیریم

دانلود طرح درس اجتماعی ششم ابتدایی درس 4 چگونه تصمیم بگیریم

0 1.9k
دانلود طرح درس اجتماعی ششم ابتدایی درس 4 چگونه تصمیم بگیریم

همکار عزیز پایه ششم ابتدایی جهت دانلود فایل طرح درس اجتماعی با موضوع درس 4 چگونه تصمیم بگیریم با قیمت بسیار مناسب با ما همراه باشید.این فایل طرح درس اجتماعی چگونه تصمیم بگیریم در تعداد صفحات 5 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل چگونه تصمیم بگیریم را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس اجتماعی ششم چگونه تصمیم بگیریم انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس اجتماعی ششم درس 4 چگونه تصمیم بگیریم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

آموزگار با یادآوری درس قبل، موقعیتی برای تصمیم گیری در کلاس مطرح می کند (مثال: تصمیم گیری درباره ی رفتن به اردو، برگزاری مراسمی خاص و ...)و یا با خواندن موقعیت های مطرح شده در درس از دانش آموزان می خواهد تا اظهار نظر کنند.

نکته: آموزگار محترم دقت کند که در هر موقعیت، هدف خاصی مد نظر می باشد که باید توجه بچه ها را به آن جلب نمود.

موقعیت 1 :فکرکردن قبل از تصمیم گیری.

موقعیت 2 :فکر کردن به راه حل های مختلف و پیامد هر یک.

دانش آموزان با قرار گرفتن در موقعیت فرضی و یا خواندن موقعیت های مطرح شده در درس، فکر کرده و اظهار نظر می کنند. انتظار است که به این نکته برسد که قبل از تصمیم گیری باید به راه حل های مختلف فکر کرد و عجولانه تصمیم نگرفت. آموزگار با استفاده از قرآن کریم و باز کردن آن، آیه ی مورد نظر درس را قرائت می کند و یا می تواند از بچه ها بخواهد در خصوص مشورت کردن آیه ای از قرآن بیان کنند. سپس با باز کردن قرآن و مراجعه به آن آیه، آیه ی مورد نظر را در کلاس قرائت کند و یا از دانش آموزی بخواهد تا آن را قرائت کند.


8,000 تومان